Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

Θυμήσου τις δικές μας στιγμές...

Βγες στο μπαλκόνι να δεις
το φεγγάρι που φέγγει την πόλη
και θυμήσου δικές μας στιγμές
δες στα μάτια μου μπογιές
που χρωματίζουν θάλασσες

Και τρέξε με τη σκέψη σου
πιο γρήγορα απ' το φως
μ' ανάσα γρήγορη, ζεστή
Αγάπησέ με...

Βγες στο μπαλκόνι να δεις
το φεγγάρι που αφήνει την πόλη
και θυμήσου τις όμορφες στιγμές
δες στα μάτια μου φωτιές
που κυματίζουν θάλασσες

Κι άγγιξε το λαιμό μου ροζ
με τα χείλη σου τα υγρά
μ' ανάσα γρήγορη, ζεστή
Αγάπησέ με...

Βγες στο μπαλκόνι να δεις...

Στίχοι: Μπάμπης Στόκας
Μουσική: Ηλίας Μακρίδης

4 σχόλια:

  1. Είναι πολύ τρυφερό και αγαπησιάρικο κομμάτι! Δε μπορώ να ξεχωρίσω ποιο λατρεύω περισσότερο από Πυξ Λαξ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφη εικόνα.. Υπέροχη με κίνηση. Τρυφεροί στίχοι. Σε φιλώ μάτια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. :) Καλό Σαββατοκύριακο χαρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή