Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

Σπασμένα φτερά !

Οργή.
Δεν συνηθίζω να γράφω οργισμένη.
Συνήθως δεν εκφράζομαι δημόσια έτσι. Αλλά αναρωτιέμαι πώς να πάει τούτος ο τόπος μπροστά όταν οι άνθρωποι πάσχουν; Πώς να δημιουργηθεί υγιές σύστημα όταν τα μικρά συστήματα που το απαρτίζουν είναι αρρωστημένα;
Όταν υπάρχουν άνθρωποι που χαίρονται με τη δυστυχία του διπλανού τους; Και να το συναντήσω μέσα στη μέρα μία φορά άντε να το περάσω αθόρυβα, με εσωτερικό προβληματισμό! Μα δυο και τρεις παραπάει! Καμία τσίπα; Καμία αναλγησία; Να μεταφέρεις είδηση "θα του πάρουν το σπίτι" με χαρά; Τόσο μίσος; Γιατί; Μια οικογένεια θα μείνει στο δρόμο...Πόσο κενός μπορεί να είναι κάποιος που γεμίζει το μέσα του με θλιβερές ειδήσεις;

Βράζουμε στο ίδιο καζάνι οι περισσότεροι! Όλα είναι επισφαλή και το μέλλον μας προδιαγράφεται αβέβαιο !  Και αντί να εκτιμούμε τις ανθρώπινες αξίες και ιδανικά, έστω και καθυστερημένα, βλέπω να μετατραπόμασε σε λύκους, έτοιμους να κατασπαράξουμε όχι πρόβατα άλλα ό,τι βρεθεί πρόχειρο!
Ανώμαλη προσγείωση. Έσπασαν κάτι φτερά. Δύσκολη η ανασύνταξη του ηθικού. Πονάει να βλέπεις τα σημεία των καιρών.... Είναι που δεν βοηθάει και ο καιρός.... Μουντός , μελαγχολικός, παγωμένος.
Θλίψη.
Η οργή μετατρέπεται σε θλίψη.....




@iris

27 σχόλια:

  1. τα σχολια περιττα Αριστεα μου...ανθρωποι κι ανθρωπάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνά μου ...τι να πει κανείς! Έμεινα αποσβολωμένη κι αηδιασμένη έπειτα για ώρα! Ακόμα έχω στη σκέψη τη χαρά στο πρόσωπό του!
      Άνθρωποι κι απάνθρωποι! :(

      Διαγραφή
  2. ΔΕΝ ΕΚΠΛΗΣΣΟΜΑΙ ΠΙΑ..ΑΗΔΙΑΖΩ ΟΜΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που δεν μας εκπλήσσει τίποτα πια...κι αυτό ...σημείο των καιρών!

      Διαγραφή
  3. Έχεις δίκιο που είσαι οργισμένη...απίστευτο..!!
    Ελπίζω να τον τακτοποίησες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν στο χώρο δουλειάς μου ....Όσο μου επέτρεπε η θέση μου ...κι αυτόν και τον επόμενο!
      Μα δεν ιδρώνει το αυτί τους....

      Διαγραφή
  4. Οι άνθρωποι είναι παμφάγα θηρία.Κι όταν "τρώνε" κατασπαράζουν.Το ΄χω βιώσει πιο παλιά κι εύχομαι να μην το βιώσουν ούτε οι υπάνθρωποι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κάτι έχω καταλάβει από όσα μου έχεις πει! Πρέπει να έχεις γνωρίσει την σκληρότητα, το ξέρεις καλά εσύ αυτό το θέμα!
      Δεν ξέρω αν ευχηθώ το οτιδήποτε θα αλλάξει κάτι άραγε κάτι; :(

      Διαγραφή
    2. Κανένας δε μπορεί να καταλάβει, αν δεν έρθει στη θέση σου.Και τέτοιοι "άνθρωποι" καταλαβαίνουν όταν βιώσουν την ίδια ή παρόμοια κατάσταση.
      Από μόνη της η ευχή δεν αλλάζει τίποτα, αλλά μη φοβάσαι να την κάνεις, γιατί κι αυτή η ελάχιστη ενέργεια δηλώνει κάτι... παραμένεις άνθρωπος.

      Διαγραφή
    3. Θα την κάνω! Για όλους εμάς που αγαπάμε τον άνθρωπο! Και σεβόμαστε πάνω απ'όλα τον εαυτό μας! :)))

      Διαγραφή
  5. Δεν ξέρω γιατί γίνεται αυτό. Ποτέ δεν θα το καταλάβω!
    Οργίζομαι το ίδιο και θέλω να ουρλιάξω......ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΑ.
    :( Επιτέλους ας πάψουμε να είμαστε ανθρωπάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μπορούσαμε να ενώσουμε τις φωνές μας!
      Πόση οργή πρέπει να μαζέψουμε ακόμα για να αλλάξει κάτι σε αυτόν τον τόπο;
      Χαίρομαι και για τη δική σου οργή Παρασκευή μου....

      Διαγραφή
    2. Δεν ξέρω ειλικρινά πόσο ακόμα!

      Διαγραφή
  6. Θλίψη, όπως το λες, iris. Τα "μικρά γράμματα" της ζωής, σε σχέση με τα κεφαλαία. Ευτυχώς που έχουμε και τη μουσική που μας χαλαρώνει και μας ελευθερώνει. Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οργή, θλίψη, παράπονο!
      Γιατί να υπάρχει η κακία;

      Διαγραφή
    2. Όλα ήταν καλά και ωραία, στον Παράδεισο, όταν ο Θεός, σκέφτηκε να φέρει τον πειρασμό στους πρωτόπλαστους, και με αυτό τον τρόπο, να καταφέρει να τους ξεφορτωθεί, αφού όπως αναφέρεται στα άγια βιβλία: ο Θεός είναι ζηλόφθονος και θέλει την αποκλειστική προσοχή του ανθρώπου. Εγώ πάντως δεν μπορώ να κάνω δύο πράγματα συγχρόνως: να φοβάμαι κάτι και να το αγαπώ, όπως μας ζητάει ο Θεός. Ή το ένα θα κάνω, ή το άλλο, ή ακόμη και τίποτα από αυτά τα δύο. Θα μπορούσα να σου αναφέρω και προσωπικές εμπειρίες, αλλά τελευταία σκέφτομαι να μιμηθώ κι εγώ την ωριμότητα των ανθρώπων, που δεν μιλάνε για τον εαυτό τους, παρά μόνο στους ανθρώπους που τους συντροφεύουν. Γενικά σε σχέση με την θρησκεία, συμπέρανα, πως ποτέ ο άνθρωπος δεν υπήρξε ελεύθερος, και όσοι δεν πάνε στην κόλαση και γίνουνε άγγελοι, θα χρησιμοποιηθούν ξανά από τον Δημιουργό, ως προστάτες... άλλων ανθρωποειδών, που με τη σειρά τους θα βασανιστούν, σε άλλους πλανήτες, σε άλλα συστήματα στο σύμπαν. Όλοι οι άνθρωποι που θα ζήσουνε με τον Θεό, αιώνια, και οι οποίοι δεν θα θυμούνται -γράφει- τίποτα από την γη και τα ...επιτεύγματα της, αφού η γη θα κλείσει σαν βιβλίο και θα εξαφανιστεί. Ορίστε :) λοιπόν, γιατί υπάρχει η κακία. Καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
    3. Γεράσιμε δεν συμμερίζομαι τις ίδιες απόψεις... Αυτό που περιγράφεις είναι μια στενοκεφαλιά που έχει διώξει πολύ κόσμο.... Δεν είναι όλοι έτσι!
      Καταλαβαίνω από ποια πλευρά έχεις δει την κακία.
      Δεν υπάρχει όμως θεός τιμωρός ή θεός ζηλόφθονος!
      Είμαι πολύ μικρή και ελάχιστη να μιλήσω για το θέμα ...Όμως πιστεύω ! Και μου αρκεί!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  7. Η Ελλάδα λεηλατείται. Κι εμείς βλέπουμε μέχρι το γκρεμισμένο σπίτι του γείτονα...
    :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιο καλά δεν μπορούσες να το είχες πει....με μια σειρά!
      :((

      Διαγραφή
  8. A! πάρα πολύ ωραία (με την κακή έννοια!). Άμα συντονιστούμε εμείς από διάθεση, σφύρα μου... Έλα από κει να σε παρηγορήσω ελαφρώς... Είμαι (αυτή τη στιγμή δηλαδή...) σε λίγο καλύτερη φάση από σένα... Τα λέμε

    http://pistos-petra.blogspot.gr/

    "ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΠΛΑΣΕ ΤΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρωστώ κι άλλη μια δημοσίευσή σου να δω!
      Θα το κάνω!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Δεν με εκπλήσσουν Αριστέα μου τέτοιου είδους ειδήσεις πια.. Στενοχωριέμαι, αλλά δεν εκπλήσσομαι.. Στον εργασιακό μου χώρο βλέπω καθημερινά ανθρώπους να χαίρονται όταν κάποιος φεύγει από τη ζωή και αποδέχονται κληρονομιές, όταν παίρνουν το σπίτι ενός κακομοίρη σε πλειστηριασμό.. Η δυστυχία κάποιων δίνει χαρά στους μικρόψυχους.. Χαίρομαι που μοιραζόμαστε τις ίδιες ευαισθησίες Αριστέα μου. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χαίρομαι Μαρία μου!
      Να μην σκληραίνεις από όσα βλέπεις! Κράτα αυτό το ευαίσθητο κομμάτι σου ως θησαυρό!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. είναι στενάχωρο να ακούς τέτοιες μικρότητες πραγματικά.. ορισμένοι άνθρωποι είναι τόσο κενοί.. φιλάκια @iris μου, εύχομαι να σταματήσει αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δυστυχως υπαρχει κακια Αριστεα, παντα υπηρχε και τωρα φαινεται περισσοτερο διοτι τα πραγματα ειναι δυσκολα. Ας μην στεκομαστε εμεις στους κακους ανθρωπους αλλα να ειμαστε εμεις οι καλοι που θα κανουμε τη διαφορα και θα εμπνευσουμε ισως και αλλους:)
    Καληνυχτα οργισμενο μου νιατο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή