Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Διεθνής Εβδομάδα Βιβλίου

Αυτή η εβδομάδα είναι η Διεθνής Εβδομάδα Βιβλίου...

Στο ΦΒ επικρατεί ένα παιχνιδάκι εδώ και δυο μέρες...
Εγώ, θα σου ζητήσω κάτι διαφορετικό...
Η ιδέα βρίσκεται εδώ.
Πες μου, με ποιο βιβλίο σου θα φωτογραφιζόσουν 
αν στο ζητούσαν 
και γιατί....

Και ξεκινώ πρώτη:

Απ'όλα τα βιβλία που έχω, θα επέλεγα να φωτογραφηθώ με το τον Γλάρο 
Ιωναθαν Λίβιγκτσον, του Ρ. Μπαχ

(κι επειδή ήμουν μόνη....φωτογράφησα μόνο το βιβλίο)

Χρόνια τώρα έχω συμπορευτεί με τον Ιωνάθαν.
Άλλες φορές τσακίζομαι (μα συνεχίζω),
άλλες φορές ταξιδεύω στην απέραντη σιωπή μου..
άλλες φορές νιώθω ανάλαφρη και ζωντανή...

Όσο αντίξοες κι αν είναι οι συνθήκες.
όσα "μη" και "όχι" κι αν ακούσω
το σίγουρο είναι ότι θα κάνω με πείσμα το δικό μου!

Γιατί ξέρω ότι πάντα θα υπάρχει στη ζωή κάτι παραπάνω
απ' ό,τι μπορεί να δει το μάτι....


Εσύ; 
Τι θα επέλεγες και γιατί;

Καλή σου μέρα!
@ριστέα


Ψιλά γράμματα...Γλάρος για λίγο να γινόμουν θεέ μου,
να ταξιδέψω χωρίς αποσκευές στην ελευθερία.... @

68 σχόλια:

  1. Ταξιδευω μονιμα
    χωρις αποσκευες στο δρομο προς τα εκει
    κι ας μην ειμαι γλαρος
    (ή ειμαι τελικα?)

    Κρατσιου...εεεε...καλημερολουλουδο...τσιου..ουπς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με το τελευταίο βιβλίο που αγόρασα με τίτλο "ίδια η μάνα σου έγινες". Είναι ένα απλό βιβλίο χωρίς βαθυστόχαστα νοήματα. Όμως μέσα απο έναν πολύ απλοικό και καθημερινό τρόπο γραφής, αποκαλείπτει τη μεγάλη αλήθεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου κέντρισες το ενδιαφέρον! Δεν το ξέρω το βιβλίο, το σημειώνω όμως στα υπόψη μου σίγουρα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. ειναι απιθανο βιβλιο!!! εξαιρετικο!!! το αγαπω πολυ!!! το εχω κι εγω σπιτακι μου δωρο απο μια ξαδερφουλα μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου, είναι από τα βιβλία που διαβάζω συχνά κατά καιρούς....Κι εικονογράφηση με ταξιδεύει....
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Άχου, πειράζει να πω κι εγώ το ίδιο;; χιχι
    Αφενός επειδή είναι δώρο μιας πολύ πολύ αγαπημένης μου φίλης, κι αφετέρου γιατί τα μηνύματα που κουβαλάει στην πουπουλένια του πλατούλα αυτός ο μικρός ξεροκέφαλος, είναι πολλά και πολύτιμα. Έχει θρονιαστεί για τα καλά μέσα μου αυτό το βιβλίο.
    Καλή σου μέρα, γλαροπούλι μου. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θυμάμαι Λυσίππη μου που το είχες αναφέρει πόσο τον λάτρεψες...όχι άδικα κατά τη γνώμη μου!
      Πολύτιμα τα μηνύματά του όντως!
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  5. Εγώ θα επέλεγα Φιοντόρ και φυσικά
    ποιο άλλο από το "Έγκλημα και Τιμωρία'
    από τα κλασικά και για πιο σύγχρονο
    ένα οποιοδήποτε βιβλίο της Ιωάννας Καρυστιάνη
    Όμορφη Αριστέα μου η επιλογή σου διαχρονική

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τα βιβλία που διάβασα σε πολύ μικρή ηλικία, ξαναδιάβαζα στη δεκαετία των είκοσι και νιώθω να θέλω να το διαβάζω και τώρα στα σαράντα μου!
      Κλασική επιλογή! Σε νιώθω!
      Σε φιλώ γλυκά Ελένη μου! :)

      Διαγραφή
  6. Αχ εγώ θα επέλεγα αυτό που έχω δίπλα μου και (ξανά) διαβάζω μετά από χρόνια! "Ο Κόσμος της Σοφίας". Δεν ξέρω τι με έπιασε και αποφάσισα να το ξανά διαβάσω πάλι απ' την αρχή ...σαν πρώτη φορά! (ίσως να φταίει η κάπως ψυχολογία μου!) Αχ λέω να ανεβάσω κι εγώ τη δική μου ανάρτηση με τη δική μου επιλογή, δεν πειράζει έ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι με τσίμπησε να το φρεσκάρω σύντομα κι εγώ! :)
      Την είδα την ανάρτηση σου. Χαίρομαι που το έκανες !
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Αριστέα μου!
    Αγαπημένο το βιβλίο που επέλεξες! :) Μου το είχε προτείνει μια αγαπημένη φίλη όταν ήμουν 17 χρονών..
    Ειλικρινά, δεν ξέρω ποιο θα επέλεγα από όλα! Βέβαια για το παιχνίδι στο fb επέλεξα ένα που μου είχε αρέσει πολύ.. ;)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Παλόμα μου!
      Α! Έπαιξες ήδη στο ΦΒ! Κι εγώ :)))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα και συγχαρητήρια για το πολύ όμορφο ιστολόγιο!
    Προσωπικά θα επέλεγα να φωτογραφηθώ με το "Τοστ Ζαμπόν" του Τσαρλς Μπουκόφσκι, γιατί μ' έκανε να συνειδητοποιήσω τη σπουδαιότητα του να είσαι γονιός, να πλάθεις το δημιούργημά σου, να γράφεις στην καρδούλα του.
    "Ο κόσμος της σοφίας" είναι διαθέσιμος προς ανταλλαγή από το ιστολόγιό μου.
    airis, σε προσκαλώ να απελευθερώσουμε βιβλία!
    Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καλωσορίζω στο χώρο μου και σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα όμορφα λόγια σου! Περιτριγυρίζω καιρό σε σένα και σε διαβάζω! :)))
      Μου άρεσε η ιδέα της απελευθέρωσες βιβλίων και το έχω σκεφτεί σοβαρά να αρχίσουμε τις ανταλλαγές.
      Τον Κόσμο της Σοφίας τον έχω.... Το είδα ότι το είχες διαθέσιμο....;-)

      Χαίρομαι που διάλεξες Μπουκόφσκι αφού τον λατρεύω.
      Φιλιά πολλά!

      Να με περιμένεις στα μέρη σου ως το βράδυ!

      Διαγραφή
  9. Kαλημέρα...δεν ήξερα ότι ειναι η εβδομάδα βιβλιου...αγαπώ πολυ το διάβασμα και τα βιβλία...ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου (για μένα)...έχω πολλά αγαπημένα βιβλία...το είδος που προτμώ ειναι τα αισθηματικά/ρομαντικά.... δεν είχα ιδέα για το παιγνιδάκι , ευτυχώς που το βάλες...το βιβλίο σου δε το ξέρω δε το διαβασα...ωραια αναρτηση.... εχω πολλά αγαπημένα βιβλία , αλλά δυο ξεχωρίζω πιο πολύ... με τη πρώτη ευκαιρία θα κάνω και γω την αντίστοιχη ανάρτηση - μου άρεσε η ιδέα του παιγνιδιού :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να παίξεις κι εσύ χαρά μου! Θα περιμένω με χαρά και τη δική σου επιλογή!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Οι Άθλιοι!
    Με κοιτάει κάθε φορά αυτό το βιβλίο και με πιάνει από το αυτί!
    Μήπως αδίκησες κανέναν και δεν το κατάλαβες;
    Μήπως πρέπει να αλλάξεις κάτι στην ζωή σου;
    Μήπως πρέπει να διαλέξεις;
    Με βάζει στην κυριολεξία απέναντι στον εαυτό μου.
    Ε ρε μαζοχισμός!!!
    Τώρα το κατάλαβα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι μαζοχισμός...αγάπη είναι ! Στο καλό κλασικό και δοκιμασμένο!
      Όμορφο ένα βιβλίο να μας βγάζει τόσα πολλά!
      Φιλάκια Ελενάκι μου!:))

      Διαγραφή
  11. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!
    Άργησα να περάσω και η Μαρία με πρόλαβε!
    Είναι πολλά τα βιβλία που λατρεύω, αλλά χωρίς καμία δυσκολία επιλέγω ως πιο αγαπημένο μου τον "Κόσμο της Σοφίας"
    Την πρώτη φορά που το διάβασα πήγαινα δευτέρα λυκείου και το "τελείωσα" μέσα 2 μέρες!
    Καλή σου μέρα, κούκλα μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννα μου! :)))
      Θηρίο...μέσα σε δυο μέρες;
      Κάποτε ολοκλήρωνα κι εγώ βιβλία σε χρόνο dt! Τώρα διαβάζω αργά... πολλές φορές ξαναδιαβάζω την ίδια σελίδα... Το μυαλό είναι παραφορτωμένο!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  12. Δύσκολη η επιλογή, Αριστέα μου. Αφού όμως το θέτεις σαν παιχνίδι :
    Μετά τους Αθλιους, που είναι και για μένα κάτι σαν "Ευαγγέλιο" των βιβλίων, θα στεκόμουν στον Ιρβιν Γιαλομ, και "Στον Κήπο του Επίκουρου".
    Γιατί ακόμα προσπαθώ να συμβιβαστώ με την απώλεια.
    Νομίζω ότι με καταλαβαίνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω καταλαβαίνω τη δυσκολία Αννούλα μου. Δεν έβαλα το πιο αγαπημένο, φωτογράφησα αυτό που έχει μιλήσει πολλαπλά μέσα μου!
      Τον Κήπο του Επίκουρου δυστυχώς δεν το έχω διαβάσει.... Ο φόβος του θανάτου είναι ο μεγαλύτερος που υπάρχει.... Κι εγώ προσπαθώ να κατανοήσω και να αποδεχτώ...
      Φυσικά και σημειώνεται στη λίστα μου!

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Ήρθα να πω κι εγώ για ένα βιβλίο του Γκάαρντερ! Αγαπημένος "Ο κόσμος της Σοφίας" αλλά εγώ θα πω για "Το μυστήριο της τράπουλας". Πάνε πολλά χρόνια που το διάβασα, αλλά θυμάμαι να το ρουφάω χωρίς σταματημό! Ένα αλλιώτικο ταξίδι στον κόσμο της φιλοσοφίας, μέσα από ένα παράλληλο ταξίδι πατέρα και γιου για να βρουν τη μητέρα που τους έχει εγκαταλείψει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρεύω αυτού του είδους τα βιβλία ! Τα φιλοσοφικά ερωτήματα βασάνισαν από νωρίς τον άνθρωπο!
      Σε ευχαριστώ πολύ που συμμετείχες!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Με το αγαπημένο μου ... "να ζεις, ν' αγαπάς και να μαθαίνεις" Λεο Μπουσκάλια.
    ΦΙλιά Αριστάκι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζίνα μου αγαπημένο και δικό μου το Να ζεις Να αγαπάς και Να μαθαίνεις ...και πολυδιαβασμένο...Δεν με ενοχλεί καθόλου η επανάληψη που κάνει ο Μπουσκάλια...
      Μακάρι να διδάσκονταν τα παιδιά μας στο σχολείο το μάθημα της αγάπης! Αχ... τι καλά που θα ήταν...
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  15. ολο πεφτω πανω σ'αυτο το βιβλιο τωρα τελευταια.. μαλλον ηρθε η ωρα να το διαβασω κι εγω!

    καλως σε βρηκα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Φανή και καλώς όρισες! :))
      Το συνιστώ ανεπιφύλακτα! :)

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Ωραία ιδέα , Αριστέα μου !!!!! Ένα από τα αγαπημένα μου βιβλία
    είναι το "Πριμαρόλια " της Αθηνάς Κακούρη. Εχω πολλά βιβλία
    που μου άρεσαν να προτείνω και μου αρέσει να διαβάζω τις γνώμες των άλλων για βιβλία για τα οποία πρώτη φορά ακούω και θα μπορούσαν να μπούν στη λίστα των αγαπημένων μου στο μέλλον. Μήπως να το συνεχίσουμε το παιχνίδι επ' αόριστον ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νίκη μου!
      Πολύ ωραία η ιδέα σου!
      Να το κάνουμε η πρόταση της εβδομάδας...σε μόνιμη στήλη.
      Το Σάββατο θα προσπαθήσω να το οργανώσω!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Με το "Κλάσμα δευτερολέπτου" David Baldacci Εκδόσεις: Λιβάνη, θα μπορούσα να φωτογραφηθώ άνετα! Διαθέτει ιδιαίτερο σασπένς (το έχω ξαναπροτείνει) και έχει κι ένα ωραίο εξώφυλλο, σε μαύρο και κόκκινο. Ιδού ένα δείγμα: http://www.biblionet.gr/book/122027/ Παρεμπιπτόντως, ωραίο θέμα η Εβδομάδα Βιβλίου, μου έβαλες ιδέες! Γλυκά φιλιά και τρέχω ωσάν Βέγγος σήμερα! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα ξανθομαλλούσα μου!
      Αναμένω με αγωνία να δω τι ιδέες σου έβαλα!

      Ενδιαφέρον φαίνεται το βιβλίο!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Υπάρχουν τόσα καλά βιβλία, που δυσκολεύομαι να διαλέξω μόνο ένα να σου πω...
    Αυτές τις ημέρες διαβάζω Gabriel Garcia Marquez, το "Εκατό χρόνια μοναξιά". Θα φωτογραφιζόμουν με αυτό, γιατί αυτό θα μου κάνει παρέα τις νύχτες αυτής της εβδομάδας.
    Την προηγούμενη εβδομάδα, διάβασα Λουντέμη, το "Ένα παιδί μετράει τ΄άστρα". Μετά από πολλά χρόνια!
    Και έχω ακόμη ένα να πω, πολυαγαπημένο, το οποίο διάβασα μικρή και με στιγμάτισε η γραφή του (τι γραφή, αλήθεια!!) Μαρία Λαμπαδαρίδου-Πόθου, "Η Δοξανιώ"
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Έλλη μου!
      Έχω διαβάσει χρόνια πριν τα "Εκατό χρόνια μοναξιά" , Πολύ καλή η επιλογή σου για μένα. Το "Ένα παιδί μετράει τ΄άστρα". το είχα διαβάσει στα νιάτα μου ... θα έπρεπε να το διαβάσω ξανά για να το θυμηθώ!
      Το τελευταίο δεν το γνωρίζω.... σε εμπιστεύομαι πάντως! :)))

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. αχ τι ωραια τα βιβλια..προ τεκνου διαβαζα αρκετα,τωρα..μετα απο λιγο με παιρνει ο υπνος χαχα!!εγω θα σου πω αυτο που ξαναδιαβαζω τωρα ''Η μαγισσα του Πορτομπελο'' του Coelho. φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αλεξάνδρα μου.
      Υπομονή...θα βρεις ξανά τους χρόνους σου....
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  20. Με βιβλία δεν φωτογραφίζομαι. Με μια κοπελιά που με εξυπηρέτησε προχθές που πήγα για τα ξενόγλωσσα της κόρης μου, ευχαρίστως!
    Είμαι σίγουρος πως μαζί της θα έκανα τέλεια ταξίδια και για αρκετό καιρό θα ησυχάζατε από μένα!

    (πλάκα κάνω, μη μου την πέσετε)

    ΥΓ: Έπρεπε να βάλεις το βιβλίο δίπλα στο αυτί και να φωτογραφηθείτε μαζί. Άρα θεωρώ πως δεν εκπληρώθηκε πλήρως ο σκοπός του παιχνιδιού.
    Εκτός κι αν στην επόμενη ανάρτηση βάλεις το βιβλίο να σε φωτογραφήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Να'σαι καλά Πέτρο με τα χωρατά σου!
      Θα προσπαθήσω να βάλω το βιβλίο να με φωτογραφίσει αλλά δεν υπόσχομαι ότι θα είναι καλός φωτογράφος σαν και του λόγου μου αχαχαχα! Ψωνίστηκα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  21. Ρε τα καημένα τα βιβλία, τι τραβάνε!...
    Αριστέα μου να κοτσάρω βιβλίο και να μας φωτογραφίζω στο ξεκούδουνο, δεν θα το κάνω... Σεβασμός στο βιβλίο!...
    Προτασούλα ή μάλλον πρατασάρα, ευχαρίστως να μοιραστώ μαζί σας.
    "Εντολή", Διδώ Σωτηρίου.

    Φιλιά Αριστέα μου και καλό διάβασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία μου! Δεν έχεις άδικο για το σεβασμό που ζητάς στο βιβλίο, αλλά εγώ δεν το είδα έτσι. Εξάλλου η πρόταση έγινε στη lifo κι από εκπροσώπους της έντυπης δημοσιογραφίας.
      Τεράστιας βαρύτητας η πρότασή σου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  22. ηρθα και εγω και συμπιπτουν οι αποψεις μας οσο αναφορα στο γλαρο Ιωαναθαν και δεν σου κρυβω για να φυλαξω τον δικο μου απο τα χρονια τα φοιτητικα και για να μην το μοιραστω ( απο τις λιγες φορες στη ζωή μου ) με τις κόρες μου τον αγορασα και τον δωρισα στην καθεμια ξεχωριστα οταν έγιναν 14 χρονων .... Τωρα δεν θα εβγαζα ποτε την αφεντια μου φωτο με ενα βιβλιο θαταν αδικια !!!!
    Λοιπον σε περιμενω για κερασμα στην αυλη μου μην ξεχαστεις κανε ενα πεταγμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κάτια μου! Και πολύ καλά έκανες! Το γλάρο δεν θα ήθελα να τον χάσω με τίποτα...Η εικονογράφηση και τα λόγια του με συντροφεύουν σε πολύ δύσκολες στιγμές κατ'επανάληψη....
      χεχε! Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  23. Με όλα τα βιβλία του Ουμπέρτο Εκο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου!
      Καλή σου μέρα! :))

      Διαγραφή
  24. Με τον Δρ Φάουστους του Τόμας Μαν....γιατί με έχει παιδέψει πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλώς όρισες!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  25. Μετά από πολύ καιρό χαίρομαι που μπορώ να σου αφήσω σχόλιο και μάλιστα στη συγκεκριμένη ανάρτηση.Λατρεύω αυτό το βιβλίο, το οποίο πρωτοδιάβασα εκεί γύρω στα 14.. και οι πτήσεις συνεχίζονται, πέφτω χτυπάω, αλλά ξαναπετάω. Να είσαι καλά κορίτσι μου.Το έτερο αγαπημένο βιβλίο θα είναι η πρώτη ανάρτηση μου μετά από καιρό.Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου! Τι χαρά! Ξανά εδώ μαζί μας!
      Να συνεχίζεις το πέταγμα Γεωργία μου!
      Χαίρομαι που σου αρέσει κι εσένα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  26. Καλησπέρα κοριτσάκι μου!
    Θα σου πω αυτό που διαβάζω τώρα και ανακαλύπτω ή με ανακαλύπτει σιγά σιγά...
    Ο Δρόμος ο λιγότερο ΤΑΞΙΔΕΜΕΝΟΣ - Σκοτ Πεκ.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κατερινάκι μου!
      Το βιβλίο του Σκοτ το έχω από τα 23 μου στη βιβλιοθήκη μου,Κι ακόμα να το τελειώσω! αχαχα! Θα το κάνω πάντως!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  27. ΄΄Ποτέ χωρίς την κόρη μου - Μπέτι Μαχμούντι .
    Γιατί η αγάπη της μάνας έχει δύναμη , τιμή στις γυναίκες που επαναστατούν!
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νικόλ μου!
      Αχ κλάμα που είχα ρίξει σε αυτό το βιβλίο!
      Σε ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  28. Εγώ θα επέλεγα να φωτογραφηθώ μπροστά στις 2 βιβλιοθήκες του σπιτιού μου ..( κάποια στιγμή θα το κάνω και θα τη βάλω και στο προφίλ μου..)
    μμμμ .....μου είναι πολύ δύσκολο να επιλέξω βιβλία ...είναι σα να μου λες με ποιο παιδί μου θα προτιμούσα να φωτογραφηθώ ....
    Αν ήταν να μου ζητούσες 20 βιβλία θα μου ήταν πιο εύκολο ..
    φιλιααααά :)) ΥΓ άμα καταλήξω κάπου ( προβλέπω να μην κοιμηθλω τη νύχτα...) θα ξανασχολιάσω το πρωί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γεωργία μου!
      χεχε Όταν αγαπάς πολλά δεν είναι εύκολο να ξεχωρίσεις ένα μόνο!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  29. Νομίζω πως ένα από αυτά που θα διάλεγα θα ήταν κι ο γλάρος Ιωνάθαν και πόσα άλλα, που αν αρχίσω να λέω δε θα κοιμηθώ απόψε...βρήκες το ευαίσθητο σημείο μου!!!

    Πόσες φορές θέλω κι εγώ να γίνω γλάρος...κάποιες φορές πείθω τον εαυτό μου πως είμαι..!.καλά πετάγματα θα σου ευχηθώ "δίχως περιορισμούς"!!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Ήμουν σίγουρη για σένα Μαρία μου! :))
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές....Πολύτιμες!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  30. Δεν ήξερα για τον γλάρο ... αλλα με την πρώτη ευκαιρία θα τον αποκτήσω! Εμπιστεύομαι το γούστο σου :)
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολύ ωραίο το θέμα σου, διαβάζω και προτάσεις βιβλίων που μου κέντρισαν το ενδιαφέρον. Εγώ επιλέγω " Ο παλιάτσος και η Άνιμα" της Μάρως Βαμβουνάκη! " ...Όταν νικάς την ανάγκη σου άλλο τόσο δυναμώνεις. Κι όσο δυναμώνεις λυτρώνεσαι και πιστεύεις πως γίνεσαι μοναδικός διαχειριστής του εαυτού σου. Όμως τίνος εαυτού σου? ..."
    Μου αρέσει, διότι σε ωθεί σ' ένα ενδοσκοπικό ταξίδι, με απλές αλήθειες! Σου εύχομαι γλυκιά μου, να έχεις μια όμορφη και χαμογελαστή μέρα!!! Φιλάκια πολλά!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ αγαπώ Μαμβουνάκη πολύ Κατερίνα μου. Αυτό τον καιρό διαβάζω το "Μια μεγάλη καρδιά γεμίζει με ελάχιστα". Στα ενδοσκοπικά ταξίδια έχει αποδείξει ότι είναι μαέστρος. Στους αντίπαλους εραστές φαίνεται ακόμα περισσότερο αυτό.
      Τελικά ήταν μια υπέροχη ευκαιρία αυτή η ανάρτηση.
      Ανταλλάξαμε τόσα όμορφα!

      Σε ευχαριστώ πολύ !
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  32. "Ήταν θλιμμένος, όχι από μοναξιά, αλλά γιατί οι γλάροι αρνήθηκαν να πιστέψουν στο μεγαλείο της πτήσης που τους περίμενε. Αρνήθηκαν να ανοίξουν τα μάτια τους και να δουν."
    Λίγο πολύ όλοι έχουμε συμπορευτεί μαζί του!! :))
    Καλό απόγευμα Αριστέα μου!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Βιβή μου!
      Χαίρομαι που έχουμε συμπορευτεί μαζί με το Γλάρο...αυτό σημαίνει ότι νιώθουμε πολλά (κι έχουμε πολλά κοινά μέσα μας) κι ας μην τα έχουμε πει όλα! :))))
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  33. airis... θα χαρώ να τα λέμε... βιβλίο...μμμ... άλλη φορά...με έφαγε το σερφάρισμα... τα λέμε... καλώ ςσε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. πολύ όμορφο το μπλογκ σου... χαίρομαι που σε βρήκα μέσω της φίλης marilise

    ΑπάντησηΔιαγραφή