Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Κάτι παλιό, κάτι καινούργιο, κάτι μπλε!

Tα μπλε μου λάδια,
τα πινέλα μου 
κι εγώ 
ήταν να συμμετάσχουμε στον μπλε διαγωνισμό της Σοφίας.
Αλλά δεν τον πρόλαβα. Για μια ημέρα.
Δεν πειράζει!
Γιατί για μένα σημασία έχει ότι ξαναέπιασα τα πινέλα μου
κι έτσι ζωγράφισα τον πρώτο από πολλούς πίνακες που περιμένουν
στη σειρά με χαρτάκι προτεραιότητας 
για να ταξιδέψουν ....

Μη σας μπερδέψει ο τίτλος μου!
Δεν τηρώ κανένα έθιμο γάμου!
απλά.....

Κάτι παλιό.
Ένα από τα πρώτα μου έργα.
Από αυτόν εμπνεύστηκα τον επόμενο.

Ήταν στο πρόγραμμα να κάνω μια θάλασσα με ένα κούτσουρο
για την Butterfly.
Ξεκίνησα χτες που λέτε με χαρά μεγάλη.

Αλλά το κούτσουρο δεν μου καθόταν με τίποτα!

Κι έτσι το κούτσουρο έγινε βραχάκι!
Κάτι καινούργιο, λοιπόν!

Τις λεπτομέρειες του βράχου και γενικά του πίνακα
 δεν τις τελείωσα,
γιατί δεν άντεχα άλλο το δόλιο,
αφήστε δε, που το υγρό και παχύ στρώμα λαδιού 
δεν με άφηνε να κάνω άλλες επεμβάσεις.
Βλέπετε ερασιτέχνης είμαι!
Δεν έχω ιδέα από ζωγραφική!
Μόνο όρεξη έχω κι ότι έχω διαβάσει!

 Από μπλε πάντως καλά πήγαμε, ε;!

Καλή σας μέρα
Καλή εβδομάδα
@ριστέα

62 σχόλια:

  1. Καλημέρα Αριστέα! Επιτέλους! Είχαμε καιρό να δούμε πίνακά σου! Κι αν δε σου 'κατσε το κούτσουρο δεν πειράζει. Το αποτέλεσμα είναι πάλι ωραίο!

    ΥΓ. Τι να σου κάνω που χθες ψηνόμουν στον πυρετό, η έρμη! Και σου 'χα έτοιμο σουξέ, ζεϊμπεκιά να κλάψουνε μανούλες με τον επίκαιρο τίτλο "Σου κάνω πρόταση μομφής"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σοφία μου αγαπημένη! Ναι καιρό είχατε-είχα... ήταν δύσκολο αυτό το Φθινόπωρο για μένα αλλά βγήκα για άλλη μία φορά πιο δυνατή κι αυτό το έδειξα χτες! Πάνω στο μικρό αυτό καλοκαιρινό τοπίο! Ή Φθινοπωρινό! Όπως το δει κανείς!
      αχαχα! πουλάκι μου ! Παρά τρίχα δηλαδή! Περαστικά σου χαρά μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. καλή εβδομάδα...κρίμα που δε πρόλαβες το δαιγωνισμό και μάλιστα για μέρα..τόσο κοντά...ωραίοι οι πίνακες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης καρδούλα μου! Δεν πειράζει για το διαγωνισμό! Αποτέλεσε πάντως κίνητρο για μένα μπας και τον προλάβαινα αλλά στην εκπνοή δεν γινόταν! Έπρεπε να δημοσιεύσω χτες βράδυ και να πάω κι από της Σοφίας για τα σχετικά! Δεν είχα δύναμη για τίποτα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Τι ωραίο που είναι το μπλε σου! Μου φύσηξε θαλασσινή αύρα, σου λέω!
    Πολύ καλημέρα σου, καλή μου airis!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πτηνούλι μου, πόσο με τιμάς για το πέρασμά σου από δω!
      Τις καλησπέρες μου σου στέλνω και την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  4. Δεν πειράζει Αριστέα, τι κούτσουρο, τι βραχάκι, αυτό που βλέπουμε μας αρέσει κι αφού έχεις όρεξη συνέχισε με τον ίδιο ρυθμό !!!!
    Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα το'χωσα που λες το κούτσουρο μέσα στο βράχο!
      Σε ευχαριστώ πολύ Ράνια μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. μ'αρεσει πολύ η ζωγραφική σου και ακόμα περισσότερο που είσαι ερασιτέχνης! και ο ουρανός σου είναι πανέμορφος!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ, βρε Αριστέα!
    Γιατί δεν σου έβγαινε το κούτσουρο, κορίτσι μου? Δεν έχεις τηλεόραση?
    Έδειξε κάμποσα η τηλεόραση χθες... Κάπου στο Σύνταγμα ήταν μαζεμένα... Μέσα σε ένα κτήριο...
    Είχε και μπλε και πράσινα και άλλα χρώματα...
    Ωχουουουουου.... Λάθος θέμα έβαλες τελικά στον πίνακα...
    ;-)
    Πολύ όμορφοι είναι και οι 2, ομορφιά μου!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!
    Καλή εβδομάδα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε διάβασα στη δουλειά Μιλάμε έλιωσα και γελούσα μόνη μου! Α ρε Γιάννα ! Είσαι τρέλααααα!
      Φιλιά!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Αντε καλέ και νόμιζα με τον τίτλο ότι παντρεύεσαι!!!
    Χαχαχα!!
    Τέλειος ο πίνακας, να τα πιάνεις τα πινέλα σου γιατί σε θέλουν πολύ, έχω ζωντανή απόδειξη στο σπίτι μου!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Αχ και το φοβόμουν!!!!!!!!!
      Μα εδώ δεν το τήρησα στο γάμο μου! (Λες για αυτό και να διαλύθηκε; αχαχχαα)
      Ελενάκι μου, με συγκινείς και με τιμάς αφάνταστα!

      Φιλάκια!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Σου δώνω αυτό και σφυρίζω τάχα μου αδιάφορα!!!
    (είμαι πολύ τέρας;;; εγώ;; τ' άγιο παιδί;;)

    http://www.youtube.com/watch?v=vmQL2dAn7Zs

    Σοβαρά τώρα: Είναι υπέροχοι κι οι δύο, πολυτάλαντο αριστούδι!! Τους κοιτώ κι ηχεί στ' αφτιά μου ο Σπανουδάκης με τα υπέροχα κύματά του. Να είσαι καλά για το ταξίδι που μας προσέφερες...! Μάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά κι έβαλα ΤΟ άσμα! :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου!
      Να'σαι καλά πάντα! ♥
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Απ' τα παλιά γεννιούνται τα καινούργια
    και από το μπλέ προβάλλουν στεναγμοί
    τι κι αν το κούτσουρο δεν κάθετε στην Άιρις?
    θα βρούνε άλλο διέξοδο οι καημοί!
    πςςςς τι είπα τώρα!!!
    Με εμπνέεις το έχεις καταλάβει?
    Με κάνεις ποιητή!
    Με κάνεις καλύτερο άνθρωπο!
    Τρέμε Παντελίδη λέμε!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Να'τη κι η ποιήτρια Μιράντα!
      Φτου φτου κορίτσι μου!
      Να'σαι καλά και με κέφια πάντα!
      Φιλιάααααααααα

      Διαγραφή
  10. καλημερα κοριτσι μου!
    υπεροχη δουλεια!
    καλη επιτυχια ευχομαι!
    φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άσε τα κούτσουρα για το τζάκι και γέμισε τους πίνακες σου με γαλάζιο, η λέξη "μπλε" ποτέ δεν μου ακουγόταν εύηχη!!! ;-)
    ΑΦιλάκια πολύ τρυφερά και να έχει όλη η εδώ παρεούλα μια όμορφη βδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Είσαι απίστευτη μαγισσούλα μου γλυκιά!
      Είσαι υπέροχα τρυφερή!
      Α φιλάκια λοιπόν!

      Διαγραφή
  12. Κράτησες την υπόσχεσή σου
    και μας παρουσίασες ένα
    πανέμορφο έργο παρά
    το ότι είναι εν τη γεννέση
    Στην τελική του μορφή
    δεν αμφιβάλλω πως η ερασιτεχνική σου
    μαεστρία θα το αναδείξει περισσότερο

    Φιλιά στα χεράκια που δημιουργούν ομορφιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί εσύ μου το εζήτησες!
      Αμήν θα πω γιατί έχω και να τον παραδώσω άρα θέλω να είναι υπέρ του δέοντος καλός!
      Να'σαι καλά Ελένη μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Τοκ τοκ!! Να μπω; Θα είμαι κιουρία!! Κόσμια. σκούπισα και τα ποδαράκια μου! Με το σεις και με το σας!! Ξεσαλλωσα το σ/κ μου, γέλασα, ξέφραγο αμπέλι το καναμε εδώ αλλά το καταδιασκεδάσαμε!!!! Τώρα σεμνή και χαμηλοβλεπούσα κάθομαι στην γωνίτσα μου και θαυμάζω τον παλιό με κούτσουρο πίνακα και τον καινούριο άνευ κούτσουρου!!!! Όταν λες είσαι ερασιτέχνης εννοείς δεν έχεις κάνει μαθήματα ζωγραφικής ούτε τέλειωσες καλών τεχνών να υποθέσω!!! Μάλιστα!!! Ε τότε κυρία μου σας φθονώ τα μάλα διότι ήστε ταλέντο natural που λένε!!!! Μου θυμίζεις την μάνα μου (όχι που δεν θα γραφα άσμα!!!! ) γιατί παίρνει το μολύβι και κάνει παππάδες, μετάφραση τέλεια πορτραίτα !!! Χωρίς μαθήματα, χωρίς τίποτα... Κι εγώ ούτε μια ευθεία!! Σας φθονώωωωωωωωωωωω ( μετά κλαυθμών κι οδυρμών) !!! Είναι τέλειοι οι πίνακες σου!!! Μπράβο Αριστέα μου!!! Χαίρομαι που ξαναήβρες την έμπνευσή σου ( ας μην πούμε πως!!!!) κι ελπίζω να την αξιοποιήσεις στο μέγιστο!!!! Φιλάκια πολλά και καλή μας βδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε άμα σκούπισες και τα πόδια σου όλα καλά! :)))
      Ναι γλυκιά μου Μαριλένα! Μία μέρα αποφάσισα ότι εγώ θέλω να δοκιμάσω!
      Και αγόρασα βιβλία και διάβασα. Αγόρασα μετά τα βασικά κι επιδόθηκα να φτιάχνω ! Κι ό,τι βγει είπα!
      Και βλέπετε ...ό,τι βγαίνει! Έτσι απλά!

      Ευθείες πάντα τραβούσα! Και από λίγο προοπτική κατείχα εξαπενέκαθεν! Από γεννησιμιού μου μάλλον!
      Σε ευχαριστώ ΓΙΑ ΟΛΑ τα καλά σου λόγια!
      Φιλιάααααααααα

      Διαγραφή
  14. Εμενα μου αρεσε πολυ η θαλασσα σου Αριστεα , το δε κουτσουρο μια χαρα φαινεται κι αυτο , ωραια χρωματα και αχ ....το μπλε που θα κανουμε καιρο να το δουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαίρη μου μόνο που το κούτσουρο έγινε ...βράχος! αχαχα!
      Το άλλο , το κλαδί είναι στον πρώτο μου πίνακα, τον παλιό!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Δείχνει υπέροχος ο πίνακάς σου!!
    Σε θαυμάζω, δουλεύεις πολύ καλά τα λάδια - εγώ δεν το'χω καθόλου... :(
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Έλλη μου!
      Να'σαι καλά!
      Δεν το'χω, μην νομίζεις! Απλά το προσπαθώ!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  16. μου μυρισαν λαδωμένα πινέλλα και έτρεξα!!! μπραβο Αριστέα μου,ξανάγινε η αρχη!!!πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαρβάρα μου , σε ευχαριστώ από καρδιάς χαρά μου!
      Να'σαι καλά! :)))
      Φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  17. Αριστέα μου,
    αχ! αυτοί οι πίνακές σου, σκέτη απόλαυση!! Τους θαυμάζω, γεια στα χέρια σου!! :))
    Το μπλε είναι πετυχημένο.. ;))
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κωνσταντίνα μου, σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Για μενα ειναι αυτο;;;; Πεθαινω λεμε! Κανε μου μια χαρη κι αμα το τελειωσεις στειλε μια φωτο να εχω τη χαρα να το ανεβασω εγω πρωτη στο μπλογκοσπιτακι μου το δωρο σου! Τωρα που το σκεφτομαι, το πρεπον ετσι ειναι, πρωτα να στολισει το διαδικτυακο σπιτι που μου εφερε μια υπεροχη διαδικτυακη φιλη και μετα να στολισει τους τοιχους του σπιτιου μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι πιο ωραίο από το να μπορείς να κάνεις την επιθυμία σου πραγματικότητα.
    Και ζωγράφος λοιπόν!
    Αν θυμάμαι καλά το είχες αναφέρει και παλιότερα.
    Συνέχισε!!!

    Καλή εβδομάδα!
    Φιλάκια Αριστέα μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σοφάκι μου!
      Να'΄σαι καλά!
      Φιλάκια!
      Χαρούμενη εβδομάδα εύχομαι!

      Διαγραφή
  20. Χαίρομαι που ακούω...ότι ξεκίνησες ξανά...!
    Πολύ όμορφο βγήκε...
    Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γαλάζιοι ορίζοντες, για να ταξιδεύουν τα όνειρα και να γεννιούνται στοχασμοί-θσλασσοπούλια...
    Υπέροχα, Αριστέα μου.
    Ελπίζω να μας δείξεις κι άλλα.
    Σε γλυκοφιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφα λόγια! Αχ Αννούλα μου! Μα γιατί να μην γράφεις οεο;;;;;;;
      Μακάρι να συνεχίσω και να έχω να σας δείξω χαρά μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Ήρθα να δώσω παραγγελιά!! Αφού ξεκινάει ο δικός μου πίνακας (yes! yes! yes!), παρακαλώ να δημιουργηθεί 1) άνευ μουσικής υπόκρουσης....Παντέλα 2) να μην περιέχει ίχνος πορτοκαλί χρώματος (!!) και 3) δεν χρειάζεται να το πω....με πολύ αγάπη, γιατί το θεωρώ δεδομένο και σ' ευχαριστώ εκ των προτέρων!!! ♥ ♥ ♥

    Υ.Γ Πολύ ωραίο ΚΑΙ το πινακάκι της πεταλου(λου)δένιας μας!! Γλυκά φιλιά και σ' ευχαριστώ για τις ευχές, τις οποίες ανταποδίδω! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Κοίτα χα΄ρα! Φτου! Φτου μη σε ματιάσω!
      Γιατί δεν θες πορτοκαλί;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
      ,Και μη με ευχαριστείς χαζό! Πρεέπι να ξεμπερδεύω μαζί σου για να πάω παρακάτω! αχαχα! Κάπως ακούστηκε αυτό, ξέρω!
      Εσύ δώσε σημασία στα σημαντικά ναι;
      Φιλιά και ....χρόνια πολλάαααααααα!

      Διαγραφή
  23. Εγώ Αριστέα μου μόλις είδα το έργο σου ήθελα να ταξιδέψω!!!
    Τόσο επιτυχημένο το γαλάζιο της θάλασσας, τα κυματάκια, η θέα, μόνο η βαρκούλα έλειπε, την βρήκα όμως νοερά και φύγαμε για...Κρήτη μεριά!!!
    Να είσαι καλά κοπέλα μου, που πάντα έχεις τον τρόπο να ομορφαίνεις τις στιγμές μας!!! Καλή εβδομάδα και να έχεις ένα γλυκό βραδάκι!!!
    Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α πόσο χαίρομαι Κατερίνα μου! Το σκέφτηκα κι εγώ για τη βάρκα αλλά ήθελα κάπως μοναχικό τον πίνακα! Για αυτό κι ο ένας μόνο βράχος! Κι η έλλειψη άλλων στοιχείων!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  24. Τέλειες αποχρώσεις και μ' αρέσει η θάλασσα που φαίνεται να σκεπάζει την ακτή σαν μπλε πάπλωμα... Μπράβο ρε Αριστέα! Διέπρεψες πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν κι έτσι δεν είναι ρεαλιστική η απεικόνιση (όχι ότι μπορούσα αχαχαχα) κι εμένα μου αρέσει!
      Να'σαι καλά Μαρία μου!
      Σε ευχαριστώωωω!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  25. Τι εννοείς δεν σου καθόταν το κούτσουρο; Αφού τώρα τελευταία όλο κάτι τέτοια σε περιτριγυρίζουν!!!
    Κι εσύ τους ρίχνεις χυλόπιτες. :-((
    Ποιος φταίει λοιπόν;;;;

    (Άσε που τελευταία αρνείσαι και τον ΘΕΟ Παντελίδη, να τα λέμε αυτά!)

    Εμένα όμως άλλο με νοιάζει. Μπορείς να στείλεις σε όλους μας από έναν πίνακα μόνο με την υπογραφή σου; Φτάνει και περισσεύει!
    Καληνύχτες με αγαπημένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχαχα!!!!!!!
      Ακυβέρνητε, δικό σου μάνα μου!!! (οι υπόλοιποι μακριά παιδιά, πολύ...ηχορύπανση!!)

      http://www.youtube.com/watch?v=5N3qvLCK3NA

      Διαγραφή
    2. Το τραβάει ο οργανισμός σου!!!
      Πάρε να ‘χεις!



      (εκείνο το σαράι στο 0:27 τι είναι;)

      Διαγραφή
    3. αχαχαχα! Πάλι τα ίδια; Τι θα κάνω με σας; Ο ένας κόβει κι ο άλλος ράβει!
      Δεν μπορώ να ακούσω τίποτα στη δουλειά!
      Όταν πάω σπίτι με το καλό!
      Φιλιά και στους δύο.

      Διαγραφή
    4. @ Προς Ακυβέρνητο και Αριστέα:

      http://www.youtube.com/watch?v=pJXoUlO5oxc

      Διαγραφή
    5. Θεότρελο μου! Σε ευχαριστώωωωωωω!
      Το είχα λατρέψει όταν το είχα δει! Και φυσικά το είδα ξανά όλο!!!!!

      Είσαι τρέλα Πέτρα μου!

      Διαγραφή
  26. κρατώ το παλιό σα θεμέλιο γερό για το μέλλον...
    βουτώ στο καινούργιο στο βράχο του στηρίζομαι και ταξιδεύω στο μπλε ακυβέρνητη...
    ερασιτέχνης θα πει της τέχνης εραστής. έτσι είσαι, έτσι να παραμείνεις κοριτσάρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκυ μου , τα λόγια σου με τιμούν!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  27. Ζωγραφίζεις πολύ όμορφα! Μπράβο σου!
    Καλό σου βράδυ!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελευθερία μου!
      Να'σαι καλά!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  28. Καλή εβδομάδα κοριτσάκι μου!
    Μια χαρά τα πας και καθόλου ερασιτεχνικά!
    Πολλά πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!
      Καλή εβδομάδα και σε σένα !
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  29. Μου αρέσει πολύ!!
    Είναι υπέροχος!....τι κι αν έγινε το κούτσουρο βράχος?...καλύτερα!!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Μαρία μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλιά!

      Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!

      Διαγραφή