Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

Σήμερα λέω να ...

.....θυμώσω!
Μέχρι να μου περάσει!

mad, quotes, johnny depp

Να θυμώσω όχι με τα κακώς κείμενα,
ούτε με τα παρακείμενα,
ούτε καν με τους κοιμισμένους!

alice in wonderland, amazing, film, black and white, tim burton, johnny depp, mad, mad hatter, yes bitch, quote

Λέω να θυμώσω με τους θυμωμένους.
Έτσι για αλλαγή.

Με όσους αντιμετωπίζουν με αρνητισμό τη ζωή
Με τους απαισιόδοξους
Με τους έχοντες άποψη για τα πάντα (σχεδόν)
Με τους ακατάδεχτους, τους εκλεκτικούς,
τους υπερόπτες.

Έλα, μην αρπάζεσαι!
Δεν αναφέρομαι σε σένα!
Στους άλλους αναφέρομαι!



Μπα...
Δεν μου πάει...
Με χαλάει...

Και να σου λέω! 
Μόλις μου πέρασε!

Και θα κλείσω το τρελό αυτό, σύντομο λογύδριο
με αυτό που είπε ο Μάσλοου και που λατρεύω να θυμάμαι διαρκώς:



"αν το μοναδικό εργαλείο που έχεις είναι ένα σφυρί, 
καταλήγεις να αντιμετωπίζεις τα πάντα σαν να ήταν καρφιά!"



Μετά ξέρετε...έβαλα ένα ποτηράκι κρασί -σε κολονάτο-
(χτες βράδυ αυτό)
μουσική κατάλληλη για ταξίδια ψυχής,
(όπως το παραπάνω)
και γαλήνεψα.

Μπα...
Δεν θα θυμώσω άλλο,
γιατί όταν θυμώνω τρομάζω από αυτό που βλέπω στον καθρέφτη!




Φιλιά κατάμουτρα!
@

Και μην ξεχνάς 
Η θετικότητα γεννάει θετικότητα
__________________________________________

Αμερικανική έρευνα, με τη συμμετοχή του ελληνο-αμερικανού κοινωνικού ερευνητή Νικόλα Χρηστάκη 
του πανεπιστημίου Γιέηλ, κατέληξε ότι 
στο Facebook τα θετικά συναισθήματα διαχέονται περισσότερο από τα αρνητικά. 
Το βασικό συμπέρασμα της μελέτης είναι ότι τα θετικά μηνύματα «γεννούν» άλλα θετικά μηνύματα

 και τα αρνητικά μηνύματα γεννούν άλλα αρνητικά μηνύματα, 
με την «κολλητική» επίδραση των θετικών να είναι συγκριτικά μεγαλύτερη. 
Κάθε αρνητικό μήνυμα γεννά 1,29 περισσότερα αρνητικά μηνύματα από τους φίλους κάποιου,
 ενώ κάθε θετικό μήνυμα ‘πυροδοτεί' 1,75 πρόσθετα θετικά μηνύματα. 
Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον τακτικό συνεργάτη του Χρηστάκη, καθηγητή Τζέημς Φάουλερ 
της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια-Σαν Ντιέγκο, 
που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό "PLoS One", 
ανέλυσαν πάνω από ένα δισεκατομμύριο αναρτήσεις στο μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο, 
που έκαναν περισσότεροι από 100 εκατ. χρήστες μεταξύ 2009-2012.

Η έρευνα έγινε με τη βοήθεια ενός λογισμικού αυτόματης ανάλυσης κειμένου, 

του «Liguistic Inquiry Word Count», που μετρά το συναισθηματικό περιεχόμενο κάθε δημοσίευσης.

«Η μελέτη δείχνει ότι οι άνθρωποι δεν επιλέγουν απλώς άλλους ανθρώπους που τους μοιάζουν, 

για να σχετιστούν, αλλά επιπλέον προκαλούν πραγματικές αλλαγές 
στην έκφραση των συναισθημάτων και των απόψεων των φίλων τους. 
Τα στοιχεία αποκαλύπτουν ότι οι θετικές συναισθηματικές εκφράσεις εξαπλώνονται 
περισσότερο από τις αρνητικές», δήλωσε ο Φάουλερ.

Στον ψηφιακά διασυνδεδεμένο σύγχρονο κόσμο, σύμφωνα με τους αμερικανούς ερευνητές, 

η συναισθηματική «μόλυνση» είναι μια πραγματικότητα 
μέσω της αλυσιδωτής επίδρασης των κοινωνικών δικτύων.

Δες την υπόλοιπη έρευνα στην πηγή !





44 σχόλια:

  1. Καλημέρα Αριστέα μου,
    Όλοι χρειαζόμαστε αισιοδοξία και θετικές σκέψεις, σε αυτή την ζωή. Και εύχομαι όλοι να βρίσκουν μια αιτία, μια αφορμή ώστε να αισιοδοξούν, να ελπίζουν, να σκέφτονται θετικά και να χαμογελούν.
    Σου στέλνω ένα τεράστιο χαμόγελο και μια αγκαλιά.
    Σε φιλώ γλυκά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρίνα μου! Προτιμώ τη χαρά από τη μίρλα! Απλά πράγματα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. εξαιρετικό !!! και καθημερινό φωτεινό παράδειγμα καποιοι θα έπρεπε να το διαβάζουν κάθε μέρα φιλια καλημέρα καλλιτέχνιδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νικόλα μου!
      Να΄σαι καλά!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  3. "Έλα, μην αρπάζεσαι!
    Δεν αναφέρομαι σε σένα!
    Στους άλλους αναφέρομαι!"

    Χαχαχα! Τρομερό! Είπα κι εγώ, για μένα το λες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Κι εγώ γελούσα όταν το έγραφα . Είχα στο νου μου το ότι όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται! Αλλιώς δεν έχει λόγο κανένας φίλος να το πάρει προσωπικά!
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Θετικά, καλημέρα αισιόδοξα και δημιουργικά!!!
    Τα ... θυμωμένα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαλημέρα αγαπημένο θετικό μου πλάσμα!
    την αγάπη και τα φιλιά μου:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Αριστάκι
    Μην μου αγριεύεις.....
    όσο κι αν περισσεύουν πολλά καρφιά!!!

    φιλάκι ζόρικο αλλά χαμογελαστό ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα! Μου περνάει γρήγορα Ελένη μου! Όλα πρόσκαιρα είναι!
      Πάνω από όλα η ηρεμία μου!
      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  7. Μωρέ καλά και σωστά τα λες και έτσι είναι! Αλλά αν είσαι θυμωμένος και τίποτα δε μπορεί να σε γαληνέψει τι κάνεις;;;
    Θυμωμένα φιλιά και από 'μένα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένεις να σου περάσει . Και συνεχίζεις! Γιατί δεν μπορείς να κάνεις και διαφορετικά.
      Ή μπορείς;
      Φιλάκια πολλά κορίτσι μου ! ♥

      Διαγραφή
  8. Λοιπόν, χθες βράδυ τα πίναμε παρέα. Εσύ μ'ένα ποτήρι κόκκινο κι εγώ μ'ένα ποτήρι λευκό παγωμένο. Και λίγο πριν τα μισά του ποτηριού, αγαπούσα όλο τον κόσμο και θυμόμουν την ανάρτησή σου για το ψωμί και την αγάπη (αν θες βάλε το λινκ).
    Κι έψαχνα να βρω, ποιο άραγε νά'ναι το προζύμι της Αγάπης, που θα μπορούσε να κάνει την Καλοσύνη να "φουσκώσει" στον πεινασμένο για θετικά συναισθήματα κόσμο μας...
    Φιλιά πολλά, Principessa μου!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα Πού τη θυμήθηκες; Αγαπημένη ανάρτηση Αννούλα μου :)))
      Ωραία τα ερωτήματα σου ... Θα απαντηθούν όμως ποτέ;
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου ♥

      Διαγραφή
  9. Θυμήηκα κι εγώ μια παλαιότερη έρευνα Αμερικανικού Πανεπιστημίου, συμφωνα με την οποια ο ανθρώπινος εγκέφαλος, είναι προγραμματισμένος για το καλό, θετικο,κλπ...Τι ΄εχει συμβεί και οι κοινωνίες είναι σε κρίση και το κακό εξαπλώνεται στον κόσμο :::

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε ..Κι εγώ τα ίδια βασανιστικά ερωτήματα έχω Κλαυδία μου!
      Ιδίως μετά την ανάγνωση των τίτλων στις καθημερινές (ηλεκτρονικές) εφημερίδες !
      Κάποια στιγμή πρέπει να το ερευνήσουμε το θέμα...
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. «Ξορκίζω το κακό με ένα χαμόγελο και προχωρώ…» γράφει από δίπλα η airis.
    Και το λέει πολύ ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ πάλι θύμωσα με σένα που θύμωσες.
    Επειδή όπω ξέρεις δεν γκρινιάζω ποτέ.
    Να μαζευτούμε όλοι εμείς που είμαστε ήρεμοι να ηρεμήσουμε κι εσάς ...

    ...άντε μη σας πάρει και σας σηκώσει γιατί αρκετά σας ανεχτήκαμε.

    Ουφ!!

    Ηρέμησα.

    Τι λέγαμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι μπράβο! Πάνω από όλα η ηρεμία μας ;-)
      Όποτε με χρειαστείτε για την εκτόνωση σας...στη διάθεση σας ;-)
      Φιλιά Πέτρο μου!

      Διαγραφή
  12. Τον ελεγχόμενο θυμό τον κατανοώ και τον σέβομαι. Είναι χρήσιμη πηγή ενέργειας όταν διαχειρίζεται σωστά.
    Τη γκρίνια όμως αδερφάκι μου... δεν την αντέχω με τίποτα.
    Πολύ ενδιαφέροντα τα στοιχεία που μοιράστηκες μαζί μας και φυσικά η αλληλεπίδραση έχει θεαματικά αποτελέσματα.
    Τονωτική και γόνιμη η ανάρτησή σου Αριστέα μου.
    Καλό βράδυ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υποστήριξα να μην θυμώνουμε/Αλίμονο. Γιατί τότε περνάμε στο άλλο άκρο κι αυτό παθογένεια είναι!
      Αλλά από το να τα βρίσκω όλα προβληματικά προτιμώ να βρίσκω κάτι καλό και στα άσχημα!
      Χαίρομαι που διάβασες την έρευνα Μαρία μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Πολύ ωραίος θυμός, ευγενικός! Να συνεχίσεις να θυμώνεις...ευγενικά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΡΔΙΑ

    Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένα αγόρι με άσχημο χαρακτήρα. Ο πατέρας του, του έδωσε ένα σακούλι με καρφιά και του είπε να καρφώνει ένα μέσα στον φράχτη όποτε έχανε την υπομονή του ή μάλωνε με κάποιον.
    Την πρώτη ημέρα κάρφωσε πολλά καρφιά στον φράκτη. Έμαθε όμως να συγκρατείται γιατί ήταν πιο εύκολο αυτό από το να καρφώνει τις πρόκες.
    Τελικά, έφθασε μια ημέρα που το αγόρι δεν κάρφωσε κανένα καρφί και το είπε στον πατέρα του.
    Τότε εκείνος του είπε να αφαιρεί ένα καρφί για κάθε ημέρα που δεν έχανε την υπομονή του. Οι ημέρες πέρασαν και τελικά το αγόρι μπόρεσε να πει στον πατέρα του ότι είχε αφαιρέσει όλα τα καρφιά.
    Ο πατέρας του είπε:
    Όλα καλά, αλλά κοίταξε όλες τις τρύπες που υπάρχουν στο φράχτη.
    Δεν θα είναι ποτέ όπως πριν. Όποτε εσύ κάνεις κάτι κακό αφήνεις στον άλλον μία πληγή.
    Μπορείς να καρφώσεις ένα μαχαίρι σε έναν άνθρωπο και έπειτα να το βγάλεις, αλλά θα μείνει πάντα ένα τραύμα. Ακόμη και να σε συγχωρήσουν το τραύμα θα μείνει. Ένα λεκτικό τραύμα κάνει περισσότερη ζημιά από το φυσικό τραύμα.
    Οι φίλοι είναι σπάνια κοσμήματα, σε κάνουν να χαμογελάς και σε βοηθούν. Είναι έτοιμοι να σε ακούσουν οπότε έχεις ανάγκη.
    Σε υποστηρίζουν και σου ανοίγουν την καρδιά τους.
    Σταμάτα να τους πληγώνεις και δείξε τους πόσο τους αγαπάς.

    //Πολύ όμορφη ανάρτηση, μου θύμισε το παραπάνω..
    αυτά τα λίγα από μενα :-))))))) //

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι Νίκη μου! Πάντα έτσι γίνεται και με την κριτική και με το κακό που κάνουμε στους άλλους!]
      Να'σαι καλά και σε ευχαριστώ πολύ για όλα! ♥

      Διαγραφή
  15. Αριστέα μου αν η πηγή του θυμού σου ήταν κάποια συζήτηση στο facebook σε λέω πως συμπάσχω! Σπάνια συναντάς πολιτισμένες συζητήσεις στο facebook, οι μισοί βρίζουν τους άλλους μισούς. Μια φορά έκατσα να μιλήσω με έναν τύπο που απειλούσε πως θα σκότωνε θεούς και δαίμονες. Τους είχε πάρει όλους μονότερμα και του έλεγε απειλητικές χυδαιότητες. Είχα μεγάλη περιέργεια να δω πως θα αντιδρούσε αυτό το άτομο αν κάποιος δεν του επέστρεφε τις βρισιές. Παραδόξως ο τύπος ανταποκρίθηκε θετικά και έκατσε να μιλήσει μαζί μου αναλυτικά. Για 5 μέρες σχεδόν ανταλλάσσαμε απόψεις. Βέβαια δεν υπήρχε περίπτωση να λυτρωθεί από το μίσος που είχε μέσα του αλλά και μόνο που έκατσε να κουβεντιάσει μαζί μου και να ακούσει τις τοποθετήσεις μου χωρίς να θέλει να με καρυδώσει νομίζω πως ήταν κατι καλό. Τώρα τελευταία το ψηλοέκοψα το πολύ facebook μα αρέσει περισσότερο εδώ που όλοι ξέρουν να σέβονται και να μιλάνε. Είμαι και σε περίεργη πάλι ορμονική φάση και νιώθω ήδη εξαντλημένη για κάτι περισσότερο από απλή κουβεντούλα. Αυτό με το κρασάκι ίσως πρέπει να το εφαρμόζω κι εγώ που και που, αλλά το κόκκινο δεν το πίνω και το λευκό το κατεβάζω σαν νερό... μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα χαχαχα Φιλούσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Χριστίνα μου. Δεν συνηθίζω να τσακώνομαι στο φέις ( κι οπουδήποτε αλλού εδώ που τα λέμε, αν κι έχω συνηθίζει να λέω τη γνώμη μου χωρίς να φοβάμαι! Αν και κάποια στιγμή από φίλο στο φέις δέχτηκα ειρωνικά πυρά γιατί διαβάζω Κοέλο κι αυτό είχε πυροδοτήσει στο παρελθόν μια μικρή αψιμαχία.)
      Τελευταία ήταν πολλά τα μέτωπα- ένα προέκυψε κι από τη δική σου δημοσίευση. Πολύ εύκολα κρίνουμε σαν να είμαστε όλοι ειδήμονες, για τα πάντα .... Έτσι είναι σαν να ειρωνευόμαστε τις επιλογές των άλλων!
      Φυσικά και δεν μπορούμε να συμφωνούμε με όλους τους άλλους , αλλά άλλο διαφωνώ κι άλλο γελάω με τις επιλογές ή τις απόψεις των άλλων!
      Νομίζω ότι καταλαβαινόμαστε ;-)

      Φιλάκια πολλά!

      ΥΓ: κι εγώ το λευκό που λες σαν νεράκι το πάω κάτω... Για υτό και φέτος το καλοκαίρι το τίμησα σε εξαιρετικές στιγμές μόνο!

      Διαγραφή
  16. Καλά τα λες εννοείται!! Μακριά από όλους αυτούς που ανέφερες!!!
    Τουλάχιστον να υπάρχει λόγος για την γκρίνια!! Η μίρλα κι η μιζέρια ουστ. Όσο για τους υπερόπτες αυτοί ούτε με τα άντερά τους δεν κάνουν παρέα!! Αχαχαχα!!
    Φιλάκια μπουκλί μου κσαι στην τελική ας κάνει ο καθένας ότι θέλει με την ζωή του αλλά... μακριά μου!!!!!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα και η διαφωνία έχει επίπεδα λέω πάντα ! Αυτό Μαρλέν μου! :)))
      Κι όπως τα λες ..με τις ζωές μας ο καθείς μας κάνει ότι θέλει!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  17. Υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στους μόνιμα θυμωμένους και αιώνια οργισμένους, για να μην πω για τους εν ενεργεία γκρινιάρηδες από όσους θυμώνουν μια στο τόσο και με λόγο....οπότε μάλλον δικαιολογημένος ο δικός σου θυμός έστω και για τις ανάγκες της ανάρτησης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και υπάρχει διαφορά Μαρία μου και μάλιστα τεράστια!
      "εν ενεργεία γκρινιάρηδες" αχαχαχα ! Πολύ μου άρεσε αυτό!
      Να'σαι καλά χαρά μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  18. Κοίτα να δεις... Παρόμοια συζήτηση είχα με την αδερφή μου τις προάλλες - ελλείψει λαπτοπιού το είχα ρίξει στην αμπελοφιλοσοφία μπας και παρηγορηθώ. Κι εκεί είχαμε καταλήξει: στο πόσο φοβερή είναι η δυναμική των σινιάλων της αλληλεπίδρασης.

    ΥΓ1. Δεν κρατιέμαι άλλο, θα το ρίξω το επίπεδο: αυτό το σφυρί το βλέπω σαν μπρίκι, ρε παιδί μου. Και γύρω του... να... να... δες... χοροπηδάνε το καμινετάκι κι όλα τα παρελκόμενα.
    ΥΓ2. Τι ωραίο τραγουζάκι μας έφερες, θα το σύρω μέχρι τη fb-φωλιά μου.
    ΥΓ3. Δεν σ' έχω δει ποτέ θυμωμένη. Θα θυμώσεις λίγο αν σου πω "τι θα έλεγε ο Γιουνγκ για το "μπρίκι" μου"; να σε μελετήσω;; Μη γελάς, καλέ. Θυμώνουμε τώρα. Σου κατέστρεψα την ανάρτηση (τώρα μπήκα στον σωστό δρόμο), έριξα το επίπεδο (το 'χω!!!), το πήγα βάθος μετροπόντικα (και τώρα κορύφωσα, φτου να μη με ματιάσω!!!)

    Χαχαχα!!! Α ρε αριστόγατα!!! Ναι, είσαι ένα θαυμαστό παράδειγμα για το "η θετικότητα γεννάει θετικότητα", το δίχως άλλο δηλαδή. Μα τον Τουτάτη, σου λέω. :)) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δυναμική της αλληλεπίδρασης! Τεράστιο (κοινωνιολογικό ) θέμα περιστέρα μου!
      Καλά από εσένα όλα τα περιμένω και τα ανέχομαι: ακόμα και να ρίξεις το επίπεδο! Εδώ που τα λέμε ..έχεις και τα δίκια σου : σαν μεγάλο μπρίκι είναι το σφυρί της κοπελιάς!
      Φυσικά και θυμώνω . αλλά ξέρεις πόσο λίγο μου κρατάει. και προσέχω πάντα να μην προσβάλλω στο συνομιλητή μου, ούτε να τον ειρωνευτώ! Όσο μπορώ με νύχια και με δόντια το προσέχω αυτό!
      Μα το Τουτάτη...σε ευχαριστώ που είσαι έτσι τρελοκομείο!
      Φιλάκια αγαπάκι μου ♥

      Διαγραφή
  19. Χεχεε... κι εγώ έτσι κάνω: γίνομαι μπουρλότο μεμιάς και σε πέντε λεπτά μου περνάει!! Η έρευνα πολύ ενδιαφέρουσα.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς λέω! Είναι καλό που με δικούς μας μηχανισμούς συνερχόμαστε Έλλη μου γρήγορα!
      Τα φιλιά μου :))

      Διαγραφή
  20. εγω παντως θυμωνω συχνα..ειδικα στο σπιτι ..με τοσο αρνητισμο που υπαρχει..
    με δικαιολογεις το ξερω... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή