Κυριακή 15 Μαΐου 2016

Μαζί με τον καφέ # 32: Αγάπη για τον άνθρωπο στην πράξη, όχι στα λόγια!

dreamed, cat, true, over, book, coffee

Εσύ πιες καφέ- εγώ τσαγάκι σήμερα! Ναι;
Η άνοιξη είναι ωραία, αλλά την πατάς εύκολα τελικά, αν δεν προσέχεις
και το παίζεις τζόβενο στα γεράματα, 
(αχ κάποτε αρρώσταινα σπανίως!)
Οπότε με τσάι τι σκέψεις να κάνω; Θα είμαι σύντομη, 
αλλά ουσιαστική θέλω να πιστεύω!

Εξάλλου άφησα στη μέση ό,τι έφτιαχνα 
(θυμάσαι που σου είπα ότι έχω λίστα;)
για να βοηθήσω κι εγώ. Σε τι;
Μα στο παζάρι που με μεράκι, φροντίδα κι αγάπη 
αποφάσισε να διοργανώσει η Αλεξάνδρα μας.



Η Αλεξάνδρα λοιπόν σκέφτηκε ότι 
ωραία είναι τα λόγια αγάπης,
μα αν δεν τα κάνουμε και πράξη δεν έχουν καμία ουσία!
Κι έτσι μας παρακίνησε, 
εμένα με έσυρε από τις μπούκλες,
άλλους τους απείλησε ότι δεν θα ξαναπατήσει στο βλογ τους,
μέχρι και να κοπεί το wifi πήρε το αυτί μου ότι ευχήθηκε σε κάποιους,
εντάξει, εντάξει... σοβαρεύομαι,
μας ζήτησε ευγενικά και με ενθουσιασμό να βοηθήσουμε όλοι την 
Κοινωνική Κουζίνα 
"Ο άλλος Άνθρωπος"
του Κώστα Πολυχρονόπουλου.

Δες περισσότερα εδώ
Αξίζει τον κόπο!

Διοργανώνει λοιπόν ένα παζάρι αλληλεγγύης
στο 5ο Νηπιαγωγείο Χολαργού 
το Σαββατοκύριακο 11 & 12 Ιουνίου.

Αν φτιάχνεις πραγματάκια φτιάξε και στείλε 
ακόμα και κάτι μικρό.
Αν μπορείς, μένεις σχετικά κοντά, έχεις χρόνο ή παρέα εκείνο το 
Σαββατοκύριακο, τρέξε να ενισχύσεις την προσπάθεια.
Χωρίς και τις δύο πλευρές δουλειά δεν γίνεται!

Γιατί η αγάπη είναι αυτό που προσφέρουμε και μας δίνει 
πίσω χαρά!
Κι όση αγάπη κι αν δώσεις, πάλι θα έχεις.
Κι αν βρίσκεις την πόρτα μου κλειστή 
είναι που πρέπει να δουλέψω αγάπη μου!

Σε γλυκοφιλώ
@ριστέα

Κοινωνία Ώρα Αγάπης !

Η κοινωνία Ώρα Αγάπης, 
περιμένει συμμετοχές αγάπης:
ποιήματα, ιστορίες, παραμύθια, σκέψεις, πράξεις!