Πέμπτη 26 Μαΐου 2016

Ένα welcome με decoupage κι ανάγλυφο κρακελέ...


Τούτο το στρογγυλό καλωσόρισμα για την πόρτα, έγινε για το 
τη μυστική ανταλλαγή της 
και μυστικό μου ταίρι ήταν, όπως ίσως αρκετές κοινές φίλες
γνωρίζουν, η αγαπημένη μου Μαριάννα.


Στο κέντρο ενός χοντρού χαρτονένιου δίσκου για τούρτες,
αφού το αστάρωσα,
σχεδίασα με ένα πιάτο ένα δεύτερο, μικρότερο, κύκλο και στο κέντρο του
έκανα ντεκουπάζ, ενώ το περίγραμμα 
δημιουργήθηκε με το ανάγλυφο κρακελέ 
(με powetex & easy 3D flex)


Μια μικρή πινέζα στο πίσω μέρος κι ένα σπαγκάκι 
βοήθησαν να γίνει κρεμαστό για την πόρτα αυτό το καλωσόρισμα.


Κι εδώ όπως το φωτογράφισε η αγαπημένη μου Μαριάννα 


Χάρηκα πολύ που αυτός ο πρωτότυπος κύκλος μου,
καλωσορίσματος είχε αποδέκτη τη Μαριάννα,
η οποία υπήρξε κατά κάποιο τρόπο η αιτία 
που αγάπησα το ντεκουπάζ!

Τώρα κάνω βουντού  και μάγια, να έρθει και το δικό μου 
μυστικό ταίρι,
γιατί νομίζω ότι είμαι η μόνη που έμεινα μπουκάλα! 

 βρίσκεις 23 αναρτήσεις με το ανάγλυφο κρακελέ
(σε βιβλία, τετράδια, πίνακες, κουτιά, μπουκάλια, κεριά)
κι εδώ 
βήμα βήμα πώς χρησιμοποιώ το easy 3D flex!


Δεν ξεχνάμε 
Εσύ θα συμμετέχεις ;
Με ιστορία, παραμύθι, κείμενο, ποίημα, δράσεις....
ό,τι έχει μέσα του την αγάπη!

Σας γλυκοφιλώ
@ριστέα