Τετάρτη 27 Ιουλίου 2016

Στο σεντούκι μου κλείνω στιγμές....

beach, bird, blue, fly, glass, nature, pink, sea, sky, sun, sunset, tree

Σβήνω, γράφω, ξανασβήνω...
Όχι γιατί δεν μου αρέσουν όσα γράφω.
Όχι γιατί ανησυχώ τι γνώμη θα σχηματίσουν τα γραφτά μου.
Αλλά πώς να βάλεις στο χαρτί,
τόσες στιγμές, 
ζεστά χαμόγελα, τρυφερές αγκαλιές, 
συγκίνηση, χαρά, 
φωνούλες, χωρατά, γέλια, πολλά γέλια και πάλι συγκίνηση.
Δεν είναι φτωχή η γλώσσα.
Αλλά να, ακόμα και οι φωτογραφίες, πόσο στατικές είναι, 
σκέφτομαι καθώς τις κοιτάζω...
Συλλαμβάνουν ένα χαμόγελο. Ένα άγγιγμα χεριών.
Μια αστεία πόζα με το καπέλο.
Κλείνω τα μάτια και τότε όλα περνούν ολάκερα μπροστά μου.

Ήχοι, εικόνες, συναισθήματα....
Να τα κρατήσω όλα ζωντανά θέλω...
Να με κρατήσουν κι αυτά στις μέρες τις δύσκολες που θα έρθουν
-πάντα έρχονται!
Στη χειμερία μου νάρκη να με νανουρίζουν γλυκά.
Και να προσμένω...
Την επόμενη φορά!

Στο σεντούκι της καρδιάς μου θα τις φυλάξω,
πολύτιμο θησαυρό.....
Πουθενά δεν θα τις χαρίσω.



Στιγμές που μοιράστηκα με Ανθρώπους όμορφους στη ψυχή.
Ανθρώπους.... που δεν σου κόβουν μέτρα, δεν σε κρίνουν,
ούτε σε περνούν από τεστ αξιολόγησης....
Ανοίγουν αγκαλιές,
ανοίγουν το σπίτι τους,
ανοίγουν την καρδιά τους
και γίνεστε για λίγες μέρες, όλοι, μια οικογένεια.
Άνθρωποι από μακριά, που πριν λίγα χρόνια σου ήταν άγνωστοι.
Και σιγά σιγά έγιναν παρεάκι.
Το καθημερινό σου παρεάκι!
Εξημερώθηκαν και σε εξημέρωσαν.
Γιατί ταιριάξανε τα χνώτα σας.
Γιατί είπες μέσα σου... μου κάνουν!
Γιατί είδες μέσα τους κι ας μην είχες δει τα μάτια τους πρώτα.

Αυτούς τους ανθρώπους εξάλλου έμαθα να αγαπώ:
τους αληθινούς, τους ζεστούς, που είναι σαν να τους ξέρω χρόνια.
Μια σόμπα στα κρύα, μια ανάσα το καλοκαίρι!
Που είναι εκεί για σένα, με όλο τους το είναι.
(Κι ας είναι μακριά σου τον περισσότερο χρόνο - στο χάρτη μόνο!)
Που δεν θέλουν να πάρουν από σένα, αλλά να δώσουν!
Που σε νιώθουν.

Άνθρωποι Ευγενείς.
Άνθρωποι μεταξωτοί στο λόγο τους και στη ψυχή τους.
Άνθρωποι Ωραίοι!


Μέσα στο βάθος σαν σημαδούρες... μικρά κεφαλάκια
μεγάλες καρδιές!


Οι μεταξωτοί μου άνθρωποι, άνθρωποι απλοί,
της διπλανής πόρτας ήρθαν στη ζωή μου τυχαία κάποτε,
(γιατί ήταν τύχη για μένα!)
μα δεν είναι τυχαίοι!
Μαζί με τα υπέροχα συντρόφια τους,
είναι από κείνη την πάστα ανθρώπων που δεν κυκλοφορεί 
εύκολα, εκεί έξω. Όταν τη βρίσκεις αισθάνεσαι ευλογία,
μα και μια μικρή στενοχώρια...
"Γιατί να μην τους έχω πιο συχνά, πιο κοντά;"

Του χρόνου πάλι, θα πω, 
μα μέσα μου θα εύχομαι διαρκώς
να υπάρξει πιο γρήγορα μια ακόμα ευκαιρία!

Πετρή (& ΣΙΑ Ο.Ε. να τα λέμε κι αυτά) και Μαρία,
σας ευχαριστώ!


@ριστέα

-----------------------------------------------------

Στην όμορφη συντροφιά μας, χάρη στην κινητή εφεύρεση,
εντελώς απρόσμενα προστέθηκαν και δυο ακόμα ψυχές από μακριά:
Η Σμαραγδένια Ρούλα από την Κρήτη, η οποία φιλοξενούσε 
τη Μαρία-Νικόλ από την Αθήνα
τηλεφώνησε σε μένα, που δεν βρισκόμουν στον Πύργο,
μα στον Πέτρο, αλλά όχι στην πόλη του,
και μαζί μας η Μαρία μας από Αθήνα, γίναμε όλοι μια παρέα!
Μια στιγμή ακόμα στο σεντούκι της μνήμης κι αυτή
καλά θα φυλαχτεί!



51 σχόλια:

  1. Αριστεα πολύ γλυκιά ανάρτηση! Όμορφες γλυκές εικόνες! Να περνάτε παντα έτσι υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη!
      Καλά να περνάς κι εσύ!
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  2. Αριστεα πολύ γλυκιά ανάρτηση! Όμορφες γλυκές εικόνες! Να περνάτε παντα έτσι υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και του χρόνου να πω και γω! Και του χρόνου περισσότεροι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρία μου!
      Τω αυτώ ποθώ κι εύχομαι κι εγώ!
      Πολλά φιλιά! :)

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφα που τα γράφεις ..... μεταξωτέ κι εσύ άνθρωπε !!! Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς ήλθες!...
    Χαίρομαι πολύ που πέρασες τόσο όμορφα...
    Να ξέρεις ότι στο δικό μου σεντούκι κλείνω την γνωριμία μας...
    Σε φιλώ,
    Γιούλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρίσκω Γιούλη μου!
      Κι εγώ την έχω φυλαγμένη ως πολύτιμη στιγμή τη γνωριμία μας!
      Να'σαι πάντα καλά μάτια μου :)

      Διαγραφή
  6. Έγραψες ό,τι ακριβώς έχω κι εγώ στην καρδιά και στη μνήμη μου. Μέσα σ' ένα κοινό σεντούκι σφραγίστηκαν για πάντα οι στιγμές αυτές. Ευχαριστώ όλους σας για τις μεταξωτές εμπειρίες που μοιραστήκαμε!
    Να είμαστε καλά και θα βρίσκουμε αφορμές να κατηφορίζουμε στα ωραία σας τα μέρη ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξωτές εμπειρίες!
      Απαλές, ήρεμες, γεμάτη ζεστασιά κι αγάπη.
      -Και πώς είναι το κανελλάκη. ρωτήθηκα.
      -Ζεστό, καταδεχτικό, απλό και όμορφο! Πολύ όμορφο στη ψυχή που είναι και το σημαντικότερο!
      σε φιλώ μαρία μου!
      ΣΛ!♥

      Διαγραφή
    2. Μαρία μου έχεις καταλάβει σε ποιους αναφέρεται;
      Ίσως στον οδηγό του ΚΤΕΛ.
      Ίσως στον ταβερνιάρη.
      Τον πιτσιρικά με τους καφέδες μήπως;
      Αυτά είναι φιλοσοφικά πράγματα και δεν υπεισέρχομαι.
      Τα μόνα που ξέρω είναι ότι το μετάξι φέρνει πολλή ζεστασιά ενώ είναι τόσο πολύ ισχυρό υλικό που χρησιμοποιείται στα αλεξίσφαιρα.

      Αριστέα να προσέχεις τους αλεξίσφαιρους φίλους σου. Ενημερωτικά και μόνο θα σου πω ότι κάνουν παρέα επίσης με άλλους μεταξωτούς-αλεξίσφαιρους.
      Δεν πας μέχρι τον καθρέφτη σου να δεις έναν;

      Διαγραφή
    3. Με πέθανες!
      Με σκλάβωσες!
      Δεν υπάρχεις !

      Διαγραφή
  7. Και όμως βρήκες πολλές λέξεις να μας μεταφέρεις λίγα από όσα ζήσατε Αριστέα μου !!Καταλαβαίνω πως και σε τι ένταση το νιώθεις αλλά και πάλι δύσκολο να καταγράψεις ακριβώς το συναίσθημα !! Η Μαρία μου είναι πολύ αγαπημένη και γνώριμη , τον Πέτρο δεν τον γνωρίζω προσωπικά όμως νιώθω ότι έχει πολλά και όμορφα συναισθήματα !!
    Πολλά φιλιά και να γίνονται συχνά αυτές οι συγκεντρώσεις μοιράσματος αγάπης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν περιγράφονται με λόγια όσα ζήσαμε Μαρία μου.
      Ακόμα κι αυτό το μικρό σε διάρκεια τηλεφώνημα μας.... Καταλαβαίνεις όμως από τη φωνή πολλά!
      Χάρηκα πολύ που σε άκουσα. Θα τα πούμε πάλι!
      Πολλά, γλυκά φιλιά :)))

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα Αριστάκι μου
    Είναι ανεπανάληπτη εμπειρία
    να βρίσκεις "αδερφές ψυχές"
    Πολύ το χάρηκα το σμίξιμο αυτό
    κι αγαπώ βαθιά όλη μας την παρέα
    Είσαι μοναδική όταν ξετυλίγεις τη ψυχή σου....

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ελενάκι μου γλυκό!
      Να είσαι πάντα καλά μάτια μου ♥
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  9. Κάθε φορά να ζεις και κάτι πιο όμορφο και δημιουργικό. Σε ευχαριστούμε για την ομορφιά που χαρίζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι απ΄αυτές τις "συγκυρίες" που χαράζονται βαθιά μες τις καρδιές μας και μας ενώνουν με μαγικές κλωστούλες!
    ΑΦιλάκια με μια μεγάλη καλοκαιρινή αγκαλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια μαγισσούλα μόνο για μαγικές στιγμές θα μιλούσε...και πολύ καλά κάνεις δηλαδή, γιατί μόνο τέτοιες ήταν! ☺
      Πολλά φιλιά καρδιάς Στεφανία μου♥

      Διαγραφή
  11. Αυτή είναι η ουσία της ανθρώπινης επικοινωνίας!
    Υπέροχο θέμα,πάντα με αγάπη στη ψυχή και Ανθρώπους ΓΎΡΩ ΜΑΣ!φιλάκια πολλά!!!χαίρομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Βαρβάρα μου για το πέρασμα και το σχόλιο!
      Να είσαι πάντα καλά!
      Σε φιλώ!♥

      Διαγραφή
  12. Για αυτές τις στιγμές αξίζει να συνεχίζουμε να "παλεύουμε" και να μη χάνουμε την πίστη μας στους ανθρώπους!
    Πάντα να είστε γεμάτοι από στιγμές τέτοιες, Αριστάκι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πως φαίνεται ότι πέρασες υπέροχα κοντά στους αγαπημένους σου φίλους!!!!!
    Πολύ χαίρομαι, Αριστέα μου!!!!
    Φιλάκια πολλά και... πάντα τέτοια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ήταν πολύ όμορφα Μαριάννα μου!
      Πολλά γλυκά φιλιά :))

      Διαγραφή
  14. (Κι ας είναι μακριά σου τον περισσότερο χρόνο - στο χάρτη μόνο!)
    Που δεν θέλουν να πάρουν από σένα, αλλά να δώσουν!
    Που σε νιώθουν.
    Αριστέα

    ...ελπίζω να ... είμαι κι εγώ
    σ' αυτές τις "αιωρούμενες" γλυκές αγάπες... έστω κι αν σας βρήκα αργά...
    Υιώτα
    "αστοριανή"
    ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έστω κι αργά τουλάχιστον συναπαντήθηκαν οι δρόμοι μας Υιώτα μου!
      Να περνάς καλά!
      Πολλά, γλυκά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  15. Καλό καλοκαίρι.
    Με έμπνευση-δημιουργικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτό το σεντούκι θέλει πολύ προσοχή. Γιατί όσο πιο πολλές καλές στιγμές έχει τόσο πιο πολύτιμο γίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ciao, κι απο δω, aristea.... Ωραιότατο!... και η μουσική επίσης!!!

    «Κάθε λουλούδι έχει τη θέση του στον ήλιο,
    κάθε άνθρωπος έχει ένα όνειρο. Κάθε άνθρωπος
    έχει έναν ουρανό πάνου από την πληγή του,
    κι ένα μικρό παράνομο σημείωμα της άνοιξης μέσα στην τσέπη του.»

    (Γιάννης Ρίτσος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλώς όρισες Γιάννη!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τους στίχους που άφησες :)))
      Σε χαιρετώ!

      Διαγραφή
  18. Και πόσο όμορφα γίνονται όλα, πόσο φωτεινά, δίπλα σε τέτοιους ανθρώπους...φωτίστηκες και φώτισες, σκέφτομαι, με τη σειρά σου...
    Δε θα πω καμιά παροιμία για μεταξωτά, (απορώ πως το σκέφτηκες...χαχα), γιατί δεν αναφέρεται σε ανθρώπους...μα αν υπήρχε ανάλογη για ανθρώπους, θα έλεγε πως οι μεταξωτοί άνθρωποι με μεταξωτούς ανθρώπους ταιριάζουν.
    Τώρα που το ξανασκέφτομαι, μου ήρθε κι ανάλογη παροιμία, αλλά ούτε εκείνη μου αρέσει πολύ...χαχα!
    Εύχομαι πάντα τέτοιες φωτεινές στιγμές να ζούμε όλοι μας!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ μου άρεσε αυτό Μαρία μου: τα ταιριαστά έλκονται ( κι όχι τα αταίριαστα όπως το έχουμε δέσει σκοινί κορδόνι λόγω φυσικής;)
      Να'σαι καλά μάτια μου.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Πολλά φιλιά:))

      Διαγραφή
  19. Τι ομορφη αναρτηση και τι ομορφη συναντηση! Στιγμες πολυτιμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. όμορφη και συγκινητική αθ έλαγα ανάρτηησ και τα λόγια σου Αριστέα μου!
    Να περνάς όμορφααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πάντα τέτοια, Αριστέα μου! Να γεμίζει το σεντουκάκι σου, να χαιρόμαστε! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από το στόμα σου και στου θεού το αυτί Αλεξάνδρα μου!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  22. Ζήλεψα!!!
    :)

    Υ.Γ. Οι μεταξωτοί Άνθρωποι, μεταξωτούς Ανθρώπους πάντα ελκύουν!!!
    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να μαι και εγω αρτι αφιχθείσα απο τας ιατρικας διακοπας μου...Αριστακι μου..είπα και εγω να κατσω να ξεκουραστω λιγο αλλα παιδι μου αυτοί δεν με ήθελαν παραπανω λέει τους χαλούσα το ιματζ τους.. τι εννωούσαν δεν καταλαβα... καλέ;..δυο τρεις μερουλες εκατσα και τωρα στο σπίτι πίσω ξανα στο παρεάκι μου που το αφησα τόσο καιρό γιατί δεν προλαβαινα να το επισκεφτώ.. ελπιζω οτι τωρα θα έχω μπολικο χρονο..μεγαλο λογο δεν λεω ομως !!
    Μπαινοντας εδώ και διαβαζοντας όσα έχεις γραψει για τους μεταξωτους ανθρωπους δεν θα μπορουσα να μην συμφωνησω μαζι σου σε καθε λεξη .. σε καθε γραμμα σου..ευτυχως που υπαρχουν και αυτοί και ομορφαινει η ζωη μας... θα συμφωνησω και με την μαγισσουλα πιο πανω καποιες μαγικες κλωστες μα δένουν με καποιους ανθρωπους..το ιδιο θα έλεγα και εγω για την Νικολ για μενα ένας ακομα μεταξωτός ανθρωπος...για αυτό και οι συμπτωσεις των μαγικων κλωστων που μας ενωσε εκεινο το απογευμα...και οντως σαν να είμαστα εκει αφου οι αποστασεις δεν έχουν πια καμια σημασια...απλα μονο τυλιγουμε τις μαγικες κλωστουλες μας.. στης ψυχής τα μπαουλάκια. μικρή μου φίλη.Να περνας ομορφα με τους ανθρωπους σου .. φιλακιαααα.. ωχ.. παλι η πολύλογια μου εγραψε σεντονι....!!!! εμ είχα τόσα να πώ....
    υ.γ Με συγλονισε και το κειμενο που μας παραπέμπεις..αστα..και ειμαι και ευσυγκινητη τουτον τον καιρό..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιδερένια Ρουλίτσα μου!
      Λοιπόν πάντα παίρνεις τηλέφωνο σε καίριες στιγμές, είναι αποδεδειγμένο!
      Χάρηκα πολύ για τις συγκυρίες έτσι πώς μας "κάθισε"!
      Μαγικές κλωστές μας ένωσαν....
      Εύχομαι κάποτε κι από κοντά μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  24. :) Ένα ακόμη ευχαριστώ θα πω κι ας μη λέει πολλά.
    Χαίρομαι που έχω την ευκαιρία να διαβάζω τέτοια "κείμενα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργο με συγκίνησες με τα λόγια σου!
      Να'σαι καλά ! :)))

      Διαγραφή