Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2016

Το 24ο είναι εδώ! ( Βιβλίο γάμου)











Έγινε για τη μεγαλύτερη ανιψιά μου (από τα πρωτοξαδέρφια μου),
με πολλή, πολλή αγάπη!
Η Γιωτούλα μου ήταν το πρώτο παιδί που έπαιξα και φρόντισα, 
παιδί κι εγώ τότε,
και είμαι πολύ συναισθηματικά δεμένη μαζί της.
Εδώ βλέπεις και το ευχολόγιο γάμου που της έκαμα .

Τη εύχομαι ολόψυχα να έχει μια υγιή και γεμάτη ζωή!



Για όσους θέλουν να θυμηθούν πώς φτιάχνω το βιβλίο-παλαίωση
(δική μου πατέντα!)....


Ξεκινάω που λες παίρνοντας έναν τόμο μιας παλιάς εγκυκλοπαίδειας,
με ιλουστρασιόν χαρτί (παίζει ρόλο η ποιότητα).
Κολλάω μία-μία σελίδα, με powertex, ώστε όταν στεγνώσει να κοκαλώσει.
Αν δεν κοκαλώσω εγώ από την κούραση, 
την άλλη μέρα, όταν έχει δέσει το γλυκό, μπαρδόν, έχει σκληρύνει το βιβλίο μου, 
με καφέ, ακρυλικό χρώμα βάφω το γύρω γύρω και το πλάι
(υπάρχει λόγος και για αυτό!)

Μετά, εφαρμόζω την πάστα που φτιάχνω 
με το Easy 3D Flex και το ιβουάρ powertex, στο εξώφυλλο, 
ψεκάζω με την καφέ πατίνα του powertex και με το πιστόλι...
μαλλιών (τι νόμιζες!) περιμένω υπομονετικά να σκάσει.
Το βάζω στην άκρη, κάνω δουλειές, φτιάχνω κάτι άλλο στο μεταξύ,
πάντα έχω κάτι άλλο να φτιάξω,
 κάνω δουλειές αναπαύομαι, κοιμάμαι, διαβάζω,
παίζω με τον Μαξ, κι όταν μπορώ να δουλέψω μέσα,
στο εσωτερικό του βιβλίου εννοώ,
ορμώ και ντεκουπάρω ασύστολα και κατά βούληση!
Εφαρμόζω έπειτα πλάι και γύρω γύρω από τα ντεκουπαρισμένα μου τμήματα
την πάστα μου και ακολουθώ την ίδια διαδικασία (μην τα λέμε πάλι)
και μετά...

Μετά όρεξη να έχω για το σουλούπωμα.
Να καθαρίσω ό,τι λερώνεται με το ψέκασμα της πατίνας,
να περάσω το χρύσωμα πάνω στο καφέ ακρυλικό,
γύρω-γύρω... παντού... να διορθώνω ατέλειες.....
(Θυμάσαι που είχα πει ότι υπάρχει λόγος που το κάνω; Ε, για να 
να δένει καλύτερα το χρυσό χρώμα το κάνω).
Και μετά παίζω λίγο ακόμα με μαύρο ακρυλικό στις άκρες, μέσα κι έξω, 
να το κάνω να μοιάζει παλαιωμένο ή και καμένο!
Κι όταν πλέον δεν με κρατούν τα πόδια τρέχω με όση δύναμη έχω
για τη φωτογράφιση.
Κι εκεί τα χαλάω όλα! ☺


βλέπεις όλες τις αναρτήσεις με τις παλαιότερες 
παλαιώσεις βιβλίων

όλες τις αναρτήσεις με το ανάγλυφο κρακελέ
(σε βιβλία, τετράδια, πίνακες, κουτιά, μπουκάλια, κεριά)

κι εδώ 
βήμα βήμα πώς χρησιμοποιώ το easy 3D flex!


Θυμίζω στους φίλους που παρακολουθούν το  Family stories 
ότι πήρε παράταση
(άρα προλαβαίνετε να γράψετε όσοι δεν το κάνατε ως τώρα)
περιμένει τις συμμετοχές σας στο μέιλ μου.

Στο mytripsonblog της Μεμαρίας, 
μπορείτε να περάσετε να διαβάσετε και να ψηφίσετε 
18 όμορφες συμμετοχές

ενώ στης έτερης Μαρίας,
στο Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά ξεκίνησε το 

Σας φιλώ
@ριστέα