Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2017

Θα περάσει κι αυτό! 😏😉


Ξέρω!
 Όλοι αυτές τις μέρες μιλούν για το κρύο
την Αριάδνη, τα χιόνια 
και όλα όσα συνεπάγεται αυτή η δύσκολη, καιρικά, περίοδος.
Θα μου πεις και τι μας δείχνεις. 
5 & 6 βαθμούς; Σιγά τα λάχανα!

Να εξηγήσω: είναι εσωτερική μέτρηση:
αριστερά ►η κουζίνα μου (νοτιοδυτικά) / δεξιά►το σαλόνι μου (βορειοδυτικά)
Δεν είναι έξω, πουχου στον κήπο!
Φυσικά στο δωμάτιο που κοιμάμαι ανάβω μια σόμπα... την ώρα του ύπνου.
Και στο δωμάτιο που 
δημιουργώ, διαβάζω, αράζω, σεργιανίζω διαδικτυακά,
έχω ένα μικρό κλιματιστικό που φυσικά κάνει μόνο ένα κόψιμο της... παγάδας 
-όσο το έχεις αναμμένο!
Παρ' όλα αυτά δεν παραπονιέμαι!
Κρυώνω! Ω, ναι! Και;

Το ΣΚ είχα πάει σε περιοχή με χιόνια και ενώ ΚΡΥΩΝΑ δεν έβγαλα κιχ!
Μάλιστα το χαιρόμουν κατά κάποιο τρόπο.
Στην πόλη μου όσο κρύο και να κάνει, αντέχεις!
οκ εδώ και 2 βδομάδες περίπου
παγώνουν το πρωί οι σωληνώσεις και δεν έχεις νερό να πλυθείς!
Μετά τις 11 και αν!
Όλα όμως βολεύονται!
Κρατώ νερό σε μπουκάλια και κάνω τα βασικά!
Θα περάσει! Δεν μπορεί να μείνει το κρύο για πάντα!
Κι αφού περάσει, όλα ξεχνιούνται!

Μόνο η ανάμνηση μένει και οι φωτογραφίες.
Έχω μάθει να κάνω υπομονή.
Να λέω ...θα περάσει κι αυτό.
Σκέφτομαι αυτούς που δεν έχουν μια μικρή σόμπα,
ένα κλιματιστικό να κόβει έστω λίγο την παγάδα 
και κάνω υπομονή. 
Ας κάνουμε όλοι υπομονή.

Θα περάσει κι αυτό!
😏😉

Σας φιλώ
@ριστέα